Favorittleken din?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Lurer på hva som blir favorittleken til mini.. Husker selv min; en rosa bamse som spilte musikk!
Hva var din favoritt da du var liten? :)

Jeg hadde en mikke bamse. Og det har jammen eldste også. Yngste har ingenting ennå

Jeg har en "vanlig" brun bamse jeg fikk da jeg var 1 år. Han har vært med på det meste, og står den dag i dag på nattbordet mitt:D

Hadde en rosa kenguru, med et kengurubarn i posen foran. Kosedyr. :)

Det må nok være isbjørn bamsen min. Fikk den når jeg ble født, da var den større enn meg :p og den fikk navnet "isbjørn" ( ikke veldig oppfinnsom :p)

Uff jeg hadde gudhjelpemeg så mange bamser... Hadde et yndlingsforhold til samtlige :p men var aldri avhengig av noen (jeg håper ikke ungene blir sånn at de må ha et fast kosedyr, blir jo krise om den blir borte)

De lekene jeg likte best var my little pony (de lukta så godt :)) og barbiedukker, men da var jeg jo litt større.

Babyborn! Var mye dukkelek på meg, har alltid drømt om å bli mor :) Gutten på 7 mnd elsker kosekluten sin, type dingliisar :)

"Lambi". Sier seg selv; det var et lite lam (bamse).. Den het Rosa først (fordi jeg likte rosa), men byttet navn etter noen år :P
Nå har datteren min fått den :)

CareBear bamsene og dukkene mine. Etterhvert barbie

En bamse. Den var med på alle ferier, alle turer, og i smug ble den med i kofferten mens jeg var tenåring. Nå må den sys, og så skal den få komme frem på hylla. Er koselig å ha :)

Back
Topp