Favorittleke?

*Perlemor*

Gift med forumet
Hva er småttisene sin favorittleke?

Her er det tomme brusflasker!! hehe [8D] So much for alle de fine babyleke vi har!! 

Har ingen favoritt, men leker med lyd er en sikker vinner og ting som han må røre får å få lyd

skoa våre..[&:] har satt ett par sko som ikke er brukt fremst slik at han ikke ligger å gnager på sko vi har brukt ute, funker heldigvis!

ellers er igrunn alt annet en lekene veldig spennende! å krabbe rundt i hele huset å utforske ting det er morsomt det![:)]

Ja, sko er kjekt!! Spesielt mamma sine crocs som det er mye gøy på! hehe

Det er masse det.. Det som er favoritten er fjernkontrollen, brus flasker, mobil.. Rett og slett alt han ikke får ta på.[8D]

Elske å dra løs en sånn leke som heng på den der babygymmen [:D]
Åsså like ho flasken sine, bamsan dæm e kos!
Snart bynn ho nok å røre blomster å sånn å! [:D]
Håpe ikke ho finn kattematen [8D]

ORIGINAL: Helene22

skoa våre..[&:] har satt ett par sko som ikke er brukt fremst slik at han ikke ligger å gnager på sko vi har brukt ute, funker heldigvis!

ellers er igrunn alt annet en lekene veldig spennende! å krabbe rundt i hele huset å utforske ting det er morsomt det![:)]

Kryp han ordentli, eller bare drar han sæ etter gulvet ? [:D]

her er det mobilen min og en leketelefon og en bamse som vi kan se småbilder på er favoritten[:)]
Men som regel er alt som lager lyd en favoritt

Det aller morsomste er aviser og tomme flasker. Ellers er sluket i dusjen på badet utrolig spennende.
Utenom dette så er kosekluten i senga uunværlig, og multipuppen er god å gnage på [:)] 

hun er veldig glad i den "dukken" hun hadde med på treffet.. er på bildet der mener jeg.. hehe.. ellers er det høy med alt som lager lyd..

Mobilen er en slager her også.. Har sånn slide lyd på min, og det er jo KJEMPE GØY!! [:)]
Ellers liker han det meste han kan få fatt i og få inni munnen.. og dunke hardt i gulvet/bordet osv.

Tror ofte det enkle er det beste og gøyeste for de små gullene. Jeg fant tinen jeg har til bunadssølvet mitt inne hos mamma og de. Og ristet litt på den for å høre om det var noe oppi, og da lo småen så vi aldri hadde hørt han le før - om igjen og om igjen!!! [:D][:D] De er herlige!!

Her er nok favoritten en "aktivitetstavle" fra fisher price. Ellers så er aviser og fjernkontroller veldig spennende[:)]

Den hetta fra en barnekopp fra ikea (mumsa tror jeg den heter) den er en stor favoritt [:D]

Tror ikke han har en favoritt enda. Han er veldig glad i den rare tusenbeinen eller hva det var, som var med i en av de gratispakkene.

Alt som vi holder i hendene er gøy,det måtte være hva som helst[:)]Ellers liker han kjempegodt en bitering med rangle[:)]Egentlig når jeg tenker meg om så er alt spennende nå for tiden.

ORIGINAL: LisskaOgRampen

ORIGINAL: Helene22

Kryp han ordentli, eller bare drar han sæ etter gulvet ? [:D]

Han kan å krabbe på ordentlig, har sett han gjøre det et par ganger, men drar seg som oftest etter gulvet.. det går jo mye så fortere![:)] 

Back
Topp