Favorittgrøt?

All grøt... Alt går i grisen tydeligvis.......

Han liker hipp og småfolk sine havregrøter foreløpig. Kanskje forsøke en ny nå snart:)

Han likte ikke Holle sin havregrøt :p

Nestle sin 8 mnd god natt fullkornsgrøt.ImageUploadedByBV Forum1412060286.649766.jpg

ImageUploadedByBV Forum1412060562.244644.jpg
Vi har sliti veldig med å få han til å spise grøt, men nå glir det ned.. Det var denne (nestle sin med eple) som knakk koden..

Nå varierer vi med:
ImageUploadedByBV Forum1412060666.165766.jpg
ImageUploadedByBV Forum1412060677.437259.jpg
Og glir ned de også:-P

Lager selv ;)
Bruker havremel + sammalt spelt + rismel med fruktmos (mango, pære, aprikos ++) til kvelds

På morgenen lager jeg med havremel + maismel og litt knuste linfrø med fruktmos.

Mellomste får en blanding av havregryn, hirseflak og litt havremel med litt kanel og rosiner i.

Hun liker det meste. Nestlé sine liker hun godt. De smaker veldig likt, selv om de har smaksvariasjoner. Så derfor bytter vi litt på med de og Småfolk sin fullkorn med pære og banan. En helt annen smak igjen. Gidder ikke lage selv jeg altså... ;)

Min liker ikke grøt, men får i seg en liten porsjon av Nestlè sin hvetegrøt med eple

Her spiser hun hipp og Småfolk havregrøt

ImageUploadedByBV Forum1412073718.658122.jpg
Dette er favoritten.

Men denne kan brukes når jeg er for treig med å bestille den andre. Men ser klart at hun foretrekker den første, for da kan hun ikke bli matet fort nok:) ImageUploadedByBV Forum1412073765.662960.jpg

Her går alt ned på høykant. Hirse, ris, havre, hvete, spelt, mais med og uten smak spiller ingen rolle.
Skulle helst ha spist grøt til alle måltider. Merker spille heller ingen roller.

Blander aldri fruktmos i.

Jeg tror hun hadde likt all type grøt, men nå tåler hun ikke kumelk. Så da går det i disse typene :D
7973c537e32749b4949b1e7c3536ec26.aspx
enago-banangrot.jpg

Disse er forresten de melkefrie alternativene jeg har:
ImageUploadedByBV Forum1412096136.525096.jpg
ImageUploadedByBV Forum1412096144.310084.jpg

Tenkte å prøve meg på grøt fra 6 og 8 mnd av holle - noen som vet om det er grovere konsistens på de?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker Holle hirse, havre og müsli. Hun elsker alle tre. Varierer de med forskjellig fruktmoser, blander også havregrøten med middag hvis hun er skeptisk til middagen :)

Lager stortsett hjemmelaget grøt. Varierer og blander ulike melsorter..
Har brukt holle sin hirse grøt når jeg har dårligtid eller er på farten. Kommer til å teste de andre fra holle etterhvert også :)

Bruker Holle hirse, havre og müsli. Hun elsker alle tre. Varierer de med forskjellig fruktmoser, blander også havregrøten med middag hvis hun er skeptisk til middagen :)
Den musligrøten...hva er egentlig det? Tenker frokostblanding jeg når jeg hører musli...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp