smash Forumet er livet VIP 30 Des 2010 #1 Hvert år jeg scrapper, lager jeg meg "årets favoritter" som jeg har scrappet! Her er noen av favorittene mine, resten ligger i bloggen:
Hvert år jeg scrapper, lager jeg meg "årets favoritter" som jeg har scrappet! Her er noen av favorittene mine, resten ligger i bloggen:
smash Forumet er livet VIP 30 Des 2010 #2 Søren, prøvde å kopiere bildene fra bloggen, men det går jo ikke[:@][:@][:@]
blinkeblinke Betatt av forumet 31 Des 2010 #3 guu så mye fantastisk fint :) var på bloggen din å tittet[:)]
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 31 Des 2010 #4 Jeg var nettopp innom bloggen din og tittet, jeg. [:)] Alt er jo så flott. [:D] Min liste kommer i morgen formiddag, var gøy og litt flaut å bla gjennom de gamle tingene, føler egentlig at jeg har kommer langt i år. [8D]
Jeg var nettopp innom bloggen din og tittet, jeg. [:)] Alt er jo så flott. [:D] Min liste kommer i morgen formiddag, var gøy og litt flaut å bla gjennom de gamle tingene, føler egentlig at jeg har kommer langt i år. [8D]
A adi Elsker forumet 31 Des 2010 #5 oy så mye fint du har laget!!!!!!![:D] må være gøy å være så kreativ!!!!!!!!!!!
smash Forumet er livet VIP 31 Des 2010 #6 Tusen takk jenter! Var kjempegøy å se gjennom alt jeg hadde laget! Hadde jo glemt halvparten[8D]
M mamla Forelsket i forumet 31 Des 2010 #7 Så mye fint du har laget! Og nydelig bilde på bloggen [:D]