Favorittbutikk-klær?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvor handler du/dere mest klær til : deg selv?
Unga?
Mannen?

:D

Jeg traver gjerne gjennom butikker som fører gant, filippa k, polo, D.R. osv. Favorittstedet å fysisk shoppe er sten og strøm i Oslo, der har de samlet alt veldig bra :) ellers er nettbutikker fint for å få tak i det man ønsker :)

Handler litt over alt, egentlig. Liker å handle lokalt og støtte små butikker, så jeg handler ofte på det lille senteret vi har i bygda. Der har vi Lindex, Cubus, Stormberg, g-sport og en del små, lokale butikker. Mannen ordner seg selv, men havner som regel på Jack&Jones.

Mest på nett: Reima, Polarn O Pyret
I butikk: Junior

Jeg handler mest Ellos eller HM på nett til meg

Til unga handler jeg mest på name it og kappahl, meg selv går det i carlings, cubus og gina tricot. Mannen går det i jack&jones og h&m :)

Cubus og H&M pluss noen lokale butikker til oss alle tre, pluss at jeg handler litt til mini på Barnas Hus og Spar Kjøp :-)

Handler mest på kappahl og noen lokale småbutikker.

Handler mest på hm til meg selv fordi den er min nærmeste nabo:p ellers så handler jeg mest fra kappahl, lindex og hm til mini:)

Jeg handler mest på nett til meg selv. Mye fra H&M, Zalando og Ellos.
Til vesla liker jeg Newbie hos Kappahl, NameIt og Lindex.

Mannen ordner seg stort sett selv, men har mye fra Cubus og H&M.

Der jeg finner noe og føler jeg har råd til:p hehe
Sist ble det h&m for mammabukser:)

Handler på nett til både meg og ungene. Og Cubus, lindex og andre kjede butikker.
Gubben handelen mest på Solid og på sports butikker :) men og på nett

Blir som regel de billigkjedene altså.. H&M, kappahl, lindex, only, vero moda. Hender jeg netthandler på Nelly eller zara.

Barna får som regel klær på h&m, kappahl eller lindex.

Ytterklær og sportsklær handler vi på xxl eller andre sportsbutikker.

handler litt over alt, men veldig glad i only og zalando :P ellers er det jo de vanlige h&m, cubus osv.
samboeren handler mest på carlings, solid og noen lokale :)og litt på zalando :p

Til meg likar eg mango, vila, selected, only og Amanda.
Til ungane: polarn, pomp de lux, name it, hennes
Til mannen: selected, g star, hm

Mye det samme som deg egentlig ☺️

Elsker Mango!!! Og Vila, Selected, Object, New Yorker og Only

Til barn er jeg glad i Name It, Polarn o Pyret, Noa Noa og KappAhl (newbie).

Mannen liker det meste jeg liker, så blir litt over alt.. New Yorker, Selected, G-Star, Volt, Park, Hollister, Carlings og Jack&Jones

Jeg traver gjerne gjennom butikker som fører gant, filippa k, polo, D.R. osv. Favorittstedet å fysisk shoppe er sten og strøm i Oslo, der har de samlet alt veldig bra :) ellers er nettbutikker fint for å få tak i det man ønsker :)
Elsker filippa k!!:D
Den som ligger litt utfra karl johan?

Handler litt over alt, egentlig. Liker å handle lokalt og støtte små butikker, så jeg handler ofte på det lille senteret vi har i bygda. Der har vi Lindex, Cubus, Stormberg, g-sport og en del små, lokale butikker. Mannen ordner seg selv, men havner som regel på Jack&Jones.

Prøver å støtte opp om de lokale her også. I tilegg har de jo mer spesielle barneklær ofte. De har en utrolig fin en vi pleier reise ned til når vi er på hytten. Ugler i mosen heter den:)

Back
Topp