Favorittbryst?

Selmaen

Glad i forumet
Flere som har søte små med favorittbryst? Frøkna ser ut til å favorisere,spesielt på kveldstid, venstre bryst. Innbiller meg at melka strømmer raskere på venstre bryst og tregt på høyre. Noe jeg kan gjøre for å få opp farta på høyre side?:p

Her er det nok mer jeg som favoriserer, liker bedre å amme på venstre. Hadde mest melk i det brystet sist gang, og ser ut til å være det nå også.

Mye melk i høyre, og tror det er lite i venstre! Samme som sist gang. Så her liker han nok høyre best :-)

Husker at storebror favoriserte det andre brystet. Ang å få melka til å renne fortere : på dagtid renner det ofte for fort, noe som ender i at hun setter i halsen. Usikker på om nesespray derfor er tingen :p

Tilbyr bare et bryst per måltid.. hvordan favoritiserer de?

Har du tenkt at det kanskje kan være en låsning hos baby som gjør han har mer ubehag når han ligger på ene siden forhold til andre? Det er jo ofte et tegn på låsning

Men da ville det vel vært ubehagelig på dagtid og?
Mulig, men venninna mi slet med det på kveldstid og det var bare på ene siden, og det viste seg å være pga låsning. To turer til kiropraktor så var det ikke noe problem lenger

Back
Topp