Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kom meg i forkjøpetEr det nå jeg skal si at jeg ikke bruker tøymykner?![]()
Er det en spesiell grunn? Vet du, eller noen andre, hva forskjellen er mellom å bruke eller ikke bruke tøymykner?Er det nå jeg skal si at jeg ikke bruker tøymykner?![]()
Er det en spesiell grunn? Vet du, eller noen andre, hva forskjellen er mellom å bruke eller ikke bruke tøymykner?
Selv innbiller jeg meg at det ikke blir like mykt og så har jeg hørt at tøymykneren hjelper å få siste såperester ut av tøyet. Det er fullt mulig det er en gammel myte.
Jeg bare lurer om det er like greit å droppe det selv, selv om jeg elsker lukta av det.
Den med allergi har jeg full forståelse for.Jeg har aldri opplevd at tøyet blir mykere med tøymykner. Dessuten har jeg og ungene sart hud, så da dropper jeg overflødige kjemikalier.![]()
Samme herBruker nøytral for tiden, pga baby. Men foretrekker den blå fra Softlan
Den med allergi har jeg full forståelse for.
Da skal jeg kanskje prøve å glemme det noen maskiner med vanlig klær å se hva som skjer. Har jo egentlig ikke lyst å bruke mer kjemikalier enn nødvendig jeg heller. Men har blitt en bane fra jeg var liten og begynte å hjelpe til med klesvasken.