Favoritt tøymykner?

Tre troll

Betatt av forumet
Satt nettopp på ny maskin med tøy og da lurer jeg på hvilken tøymykner som er deres favoritt?

Selv er favoritten Lenor, gold orchid.

Bruker nøytral for tiden, pga baby. Men foretrekker den blå fra Softlan

Den hvite comforten. Savner comfort creme, som plutselig forsvant..

Kjøper bare noe eg xD

Comfort sommerfrisk eller hva den heter

Er det nå jeg skal si at jeg ikke bruker tøymykner? ;)
Er det en spesiell grunn? Vet du, eller noen andre, hva forskjellen er mellom å bruke eller ikke bruke tøymykner?

Selv innbiller jeg meg at det ikke blir like mykt og så har jeg hørt at tøymykneren hjelper å få siste såperester ut av tøyet. Det er fullt mulig det er en gammel myte.

Jeg bare lurer om det er like greit å droppe det selv, selv om jeg elsker lukta av det.

Er det en spesiell grunn? Vet du, eller noen andre, hva forskjellen er mellom å bruke eller ikke bruke tøymykner?

Selv innbiller jeg meg at det ikke blir like mykt og så har jeg hørt at tøymykneren hjelper å få siste såperester ut av tøyet. Det er fullt mulig det er en gammel myte.

Jeg bare lurer om det er like greit å droppe det selv, selv om jeg elsker lukta av det.

Jeg har aldri opplevd at tøyet blir mykere med tøymykner. Dessuten har jeg og ungene sart hud, så da dropper jeg overflødige kjemikalier. :)

Jeg har aldri opplevd at tøyet blir mykere med tøymykner. Dessuten har jeg og ungene sart hud, så da dropper jeg overflødige kjemikalier. :)
Den med allergi har jeg full forståelse for.
Da skal jeg kanskje prøve å glemme det noen maskiner med vanlig klær å se hva som skjer. Har jo egentlig ikke lyst å bruke mer kjemikalier enn nødvendig jeg heller. Men har blitt en bane fra jeg var liten og begynte å hjelpe til med klesvasken.

Den med allergi har jeg full forståelse for.
Da skal jeg kanskje prøve å glemme det noen maskiner med vanlig klær å se hva som skjer. Har jo egentlig ikke lyst å bruke mer kjemikalier enn nødvendig jeg heller. Men har blitt en bane fra jeg var liten og begynte å hjelpe til med klesvasken.

Ja, du kan jo prøve :) Jeg leste i en artikkel at tøymykner bare er lureri med tanke på mykt tøy, men jeg hører jo folk som sier tøyet blir stivere uten. Ikke vet jeg. Har ikke merket forskjell her.

Back
Topp