favoritt stilling..

Ihvertfall IKKE doggy style, gravid eller ikke :P

Elsker egentlig alle stillinger :p men er veldig glad i misjonær med bena på hans skuldre eller bakfra :) brukte de fleste stillinger i svangerskapene, de fleste funker bra da også :)

Siden du er mann, så kan jeg jo spørre om det er noen sexleketøy du foretrekker, eller anbefaler?
Eller som du har hørt fra andre at de liker :D

har hørt at mange er fornøyd med den fleshligth greia, har bare prøvd de sex egga de har på kondomeriet, men ikke kjøp de, for de seier det er for alle størelser, men det er ikke sant, hvis du har en mann som er støre en det vanlige, takler ikke den dritten det!

og hvis du tenker på sex ting som er kjekke for både mannen og dama vil jeg sei at den vibrator ringen de har i butikkene er kjekk, og selvfølgeligt er sjoko malingen fra kondomeriet en ting som begge kan ha det kjekt med ;)

Vi liker en hvor han ligger sidelengs og jeg ligger på ryggen i vinkel mot ham. Den var også fin i svangerskapet med vondt bekken. :)

Jeg flytter denne tilbake til rette underforum, sex og samliv :)

Helt klart doggy, gravid eller ikke :-)
Eller ri, men da med han på en stol eller lignende.

Doggy ja, eller misjonær med beina i været :-D
Ved analsex liker jeg nok best skje :-)

Doggy style er tidenes favoritt her i huset :) aldri likt det før, alltid vært kjempe ubehagelig men nå er det bare deilig! Og bakvendt cowgirl ;)

Back
Topp