Favoritt sjokolade?

Den store kvikk lunsj-platen!! Og snickers, lion, japp, troika, oreo og så og si ALLE de andre man får kjøpt! :D godt det snart er helg!!!

Jeg spiser nesten alle sjokoladene! Favoritten forandrer seg fra dag til dag:)

Jeg elsker sjokolade! Favorittene mine er Milky way, Japp, Bueno den lille ikke den store, Lion i hvitsjokolade. Jeg sikler av å bare skrive denne listen! Må nok ut å kjøpe det nå, TR er på besøk så da får jeg enda mer lyst på det enn tidligere.

Melkesjokolade med daim, mørk sjokolade, smash og mange mange fler :-D alt for glad i sjokolade :-o

Det var da veldig mye snakk om godis i dag da :P blir sulten jo!!!

Vel før jeg ble gravid så var det troika som var den store favoritten. Men så spiste jeg det her om dagen og ble skikkelig skuffa. Så nå må jeg finne en ny favoritt!

Spiser ikke sjokolade, men når jeg gjorde var det Fruktnøtt som var den absolutte favoritten!

OI oi oi..

Kindersjokolade, og Freia melkesjokolade, og Toppris plate :) Or smarties, for de er så gøye å tygge på :P

Men fyyyyy så himla mye god sjokolade det er der ute.

Oj det meste av sjokolade er jo digg :P men kvikklunsj, toppris og fruktnøtt er 3 favoritter.

Stratos. Mørk sjokolade. Med marsipan. Hvit sjokolade. Freia melkesjokolade. Ah, det meste. :p

Back
Topp