Favoritt middag?

jenta86

Gift med forumet
Min er helt klart Risotto(enten med tomat & basilkum eller sopp & baco )
Å var så heldig å få førstnevnte i dag :D

Hva er deres?

Det beste jeg vet er fårikål, men siden det begrenser seg til høsten, så må jeg si fiskeboller :D
Jøss, godt å se det ikke bare er meg som digger fiskeboller :D

Lasagne er nok den ultimate favoritten altså ;)

Jeg er veldig glad i alt av kjøtt så lenge jeg kan marinere det i olivenolje og souvlaki-krydder :D

Jøss, godt å se det ikke bare er meg som digger fiskeboller :D

Lasagne er nok den ultimate favoritten altså ;)
Fiskeboller er også godt ;) men sambo er ikke så glad i det,så blir når jeg å jenta er alene ;)

Wok med ris og kjøtt(kylling og svin) :)

Jeg er veldig glad i fisk, og noe av det beste jeg får er onkel sin plukkfisk :D

Hmm.. Fiskeboller, laks med masse rømme :D, bakt potet (spiller liten rolle hva som er til så lenge jeg får pottiten :p)... Sikkert noe jeg glemmer og :p

Spiste en favoritt i dag; kylling i biter og grønnsaker i en blanding av sweet chili og fløte med ris til. :-) Ellers elsker jeg ordentlig sushi, blodig biff (det skal jeg ha så fort jeg har født!!) og en skikkelig feit cheeseburger. :-D

Spiste en favoritt i dag; kylling i biter og grønnsaker i en blanding av sweet chili og fløte med ris til. :-) Ellers elsker jeg ordentlig sushi, blodig biff (det skal jeg ha så fort jeg har født!!) og en skikkelig feit cheeseburger. :-D
Ååh! Biff skal jeg også ha når minime kommer :)

Elsker pasta, så favorittene er nok pasta carbonara, lasagne (skal ha i dag). Men også samboers kyllingfilet i fløtesaus med ris, og biff med fløtegratinerte poteter er også helt fantastisk :)
Generelt veldig glad i middagsmat da, og nå fikk jeg jo lyst på fiskeboller jeg også :joyful:

Pinnekjøtt med kokte poteter og kålrotstappe, eller biff med poteter og bernaise.

Klarer aldri å velge mellom de to :P

Back
Topp