Favoritt middag?

og det vil si at vi ikke kan spise det?

Mange diskusjoner om det, de sier at det er MSG i halvfabrikkata og så det spørs kanskje hvor følsom en er? Jeg hadde spist det...
 
Mange diskusjoner om det, de sier at det er MSG i halvfabrikkata og så det spørs kanskje hvor følsom en er? Jeg hadde spist det...

Fytti så mye rart vi må ta hensyn til...
 
Liker best min mat meen guud så deilig det er å gå til andre å spise. Så slipper en å grise til kjøkkenet sitt hver dag :p.

Men dette er favoritter her i huset:
Enchilada m/salat
Kylling, pommes og salat
Kjøttkaker i brunsaus
Fiskeboller i hvitsaus
Hjemmelagde burgere med gulrotburger brød
Hjemmelaga pizza
Svinestek med det tradisjonelle
Taco ( ikke nå når jeg er gravid da :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Har en mann som ikke liker ris, så blir ikke mye spennende som tandori, kinamat, tika masala og slike ting her i huset :confused: til min stooore forferdelse. For guud så godt det er :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Liker best min mat meen guud så deilig det er å gå til andre å spise. Så slipper en å grise til kjøkkenet sitt hver dag :p.

Men dette er favoritter her i huset:
Enchilada m/salat
Kylling, pommes og salat
Kjøttkaker i brunsaus
Fiskeboller i hvitsaus
Hjemmelagde burgere med gulrotburger brød
Hjemmelaga pizza
Svinestek med det tradisjonelle
Taco ( ikke nå når jeg er gravid da :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ikke taco når du er gravid?
 
Farlig tråd dette her... man får jo helt vann i munnen :p
Meeen også veldig mange gode middagstips og det liker vi :)
Kanskje vi skulle startet en tråd om sunne oppskrifter på middag/lunsj, slik at vi kan få tips
som vi kan fore de små spirene våres med :)
 
Jeg liker det meste, veeeeeeldig glad i hjemmelagde medisterkaker og brun saus, men alt må være laget fra bunnen. Men helt ærlig, så elsker jeg maten samboeren lager, han er en gud på kjøkkenet! Merkelig at jeg klarer holde fasongen egentlig. Vel... Det endrer seg jo nå fremover da ;)
 
Nei spiser ikke Taco når jeg er gravid. Blir kvalm av lukta hehe :p ble det sist å. enchilada går til nød liksom.
 
men ang kinamat. det går jo fint å spise det? tror ihvertfall ikke kineserne slutter å spise maten sin om de er gravide? :p

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
men ang kinamat. det går jo fint å spise det? tror ihvertfall ikke kineserne slutter å spise maten sin om de er gravide? :p

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

MSG er en smakstilsetter som vi bruker, leste en plass at det ikke blir brukt i kina. Mn er det virkelig slik at vi ikke kan spise halvfabrikata?? :p Nei, det er måte på å være hysterisk...er min mening da! ;)
 
Biff med fløtepotet eller råstekye potetbåter og bernaisesaus.

Hjemmelaget lasagne (såååå mye bedre enn de kitene fra Knorr og Toro).



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Pannekaker med bacon og fiskeboller i hvitsaus :)
Ellers er man jo veldig glad i Taco og hjemmelaget pizza :p
 
MSG er en smakstilsetter som vi bruker, leste en plass at det ikke blir brukt i kina. Mn er det virkelig slik at vi ikke kan spise halvfabrikata?? :p Nei, det er måte på å være hysterisk...er min mening da! ;)

Har aldri hørt om msg jeg. Men jeg følger de rådene fra det derre nasjonale
Helserådgreiene. Om noen skjønner hva jeg mener. :D
Syns det er nok å forholde meg til ;)
 
kinamat og thai mat
biff og fl.gtatinerte poteter med masse peppersaus
bakt potet
fiskeboller i hvitsaus og masse karri
kjøttkaker i brun saus tror jeg er favorittene
 
Her vil jeg også svare :p

- Komler, med pølse og kålerabistappe
- Plukkfisk med flatbrød og smeltet smør (nam!)
- Tikka Masala m/ salat og nanbrød (nomnom!)
- Gryterett med ris og salat
- Taco
- Indrefilet m/ fløtegratinerte poteter, stekt mais og soppstuing

Jeg liker best min egen mat, men foreldrene mine lager noen gode retter de også må jeg innrømme ;)
 
Back
Topp