Favoritt is?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvilken is spiser du mye av for tiden? :)

Isbilens bringebær og appelsin sorbet på pinne!

ImageUploadedByBV Forum1367993277.571528.jpg

Nam nam

Lollipop:)

Det går i forskjellig ut i fra dagsform....

Sørlandsis vanilje, lollipop på boks, Please med limesmak.... Og så har jeg noen sånne saftis i 10-pakning fra Kiwi som det er mer frukt og mindre sukker i. Føles litt sunnere ;-) Haha!

Sørlands pistasj is, sandwich, soft is.. Aller aller best er kule is i danmark med sånn guff på :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

All slags, har så cravings på is om dagen at det tidvis blir materstatning i lunchen..! Helst noe med sjokolade! :D

Spiste mye friskis i starten når jeg var dårlig! :)

Sørlands pistasj is, sandwich, soft is.. Aller aller best er kule is i danmark med sånn guff på :D

Åh, det er digg med sånn guff ;-) Sett de selger noe som ligner på noen butikker her nå.

ahhh....her får jeg helst tak i fløteis/kuleis...
Da blir det gjerne med kokus/sjokolade/pistasj/jordbær, alt etter humøret...
Favoritt isen er i grunn en type vannis.
Her har de en type frisk-is greie, som har erstattet sjokolade trekket med noe rødt med sånn smelle-godteri. Denne isen syns jeg er kjempekjekk for jeg er kanskje litt barnslig til tider...liker smelle-godteri jeg! :D

I norge så går det i vann-is; Solo-is først og fremst...Men så noen skrev om lollipop is, så eneste jeg vil ha nå, er en lollipop is. Godt det er bare 20 dager til jeg skal hjem ;)

Jeg foretrekker krokanis! :)

Hmm, det ligner litt på kokosbolle i smak kanskje, men er litt mer flytende/klissete?! ;-) er veeeldig søtt og veeeeldig godt :-D

Ja kan vell forklares slik :) skum son er i kokkos bolla bare myyyye bedre :D
Ser dem selger det på helgø meny her vi bor, kanskje eg burde prøve en gang ;)

Back
Topp