Favoritt film

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Hmm...
Titanic
Phantom of the opera
Moulin Rouge
Disneyklassikerne
Pixarklassikerne
De jeg kommer på i farta

• Liker
Reactions: BMC
:eek: :eek: :eek: hvordan kunne jeg glemme :
Harry Potter ♡♡♡♡♡♡
Samme her! Kan se de om igjen og om igjen og om igjen! Nesten så jeg vurderer å sette på en nå :p

• Liker
Reactions: EJ
Samme her! Kan se de om igjen og om igjen og om igjen! Nesten så jeg vurderer å sette på en nå :p
Den er så koselig:D får så lyst til å være med selv ❤️ skikkelig drømme seg bort film! Favoritten min er første filmen da, og nå mot jul er det litt julestemning også siden den vises på tv så ofte i julen :P

• Liker
Den er så koselig:D får så lyst til å være med selv ❤️ skikkelig drømme seg bort film! Favoritten min er første filmen da, og nå mot jul er det litt julestemning også siden den vises på tv så ofte i julen :P
Alltid likt fangen fra azkaban best jeg :)

Får komma hit eller dit, så kan me ta Harry Potter maraton ❤️

Får komma hit eller dit, så kan me ta Harry Potter maraton ❤️
JAAAAAA :D satt akkurat å tenkte jeg måtte ta meg et maraton snart ;) men tror ikke jeg har siste filmene på dvd :o

JAAAAAA :D satt akkurat å tenkte jeg måtte ta meg et maraton snart ;) men tror ikke jeg har siste filmene på dvd :eek:
Kjøpte samleboks i fjor på julekalendersalg på platekompaniet til 199 :D
Det MÅ du jo skaffe deg hvis du er harry potter fan :o

• Liker
Kjøpte samleboks i fjor på julekalendersalg på platekompaniet til 199 :D
Det MÅ du jo skaffe deg hvis du er harry potter fan :o
Tror ikke jeg orker samleboks, har jo de første 6 utenom :p da kjøper jeg de to siste for å få komplett samling ;)

Tror ikke jeg orker samleboks, har jo de første 6 utenom :p da kjøper jeg de to siste for å få komplett samling ;)
Da er det teit å kjøpe samleboks ja :P Men jeg hadde vel gjort det allikevel hvis det var meg, hadde villet hatt boksen i tillegg :P så fan er jeg liksom ;)

• Liker
Da er det teit å kjøpe samleboks ja :P Men jeg hadde vel gjort det allikevel hvis det var meg, hadde villet hatt boksen i tillegg :P så fan er jeg liksom ;)

Da snakkar me blodfan ;)

Kunne funnet på det for noen år siden jeg også :p men har solgt unna sikkert 2/3 deler av dvd-samlinga mi nå, om ikke mer. Orker ikke samle på det lengre, tar så mye plass og er dritlei av å pakke ned og opp hver gang jeg flytter :p jeg svidde en gang av 2000 spenn på en special edition box av serien alias selv om jeg allerede hadde de 4 første sesongene og kun manglet sesong 5 :rolleyes:

Eg har forresten eit arr i panna som ser litt ut som arret til Harry Potter - på sommaren når eg har farge i ansiktet.

• Liker
Reactions: BMC
Kunne funnet på det for noen år siden jeg også :p men har solgt unna sikkert 2/3 deler av dvd-samlinga mi nå, om ikke mer. Orker ikke samle på det lengre, tar så mye plass og er dritlei av å pakke ned og opp hver gang jeg flytter :p jeg svidde en gang av 2000 spenn på en special edition box av serien alias selv om jeg allerede hadde de 4 første sesongene og kun manglet sesong 5 :rolleyes:
Hehe :D er fan når det er tilbud jeg, venter glatt til det blir billig så jeg kan samle :p men skal sies jeg har svidd av noen tusen på disney klassiker samlinga mi :rolleyes:
Eg har forresten eit arr i panna som ser litt ut som arret til Harry Potter - på sommaren når eg har farge i ansiktet.
:o sjalu!

• Liker
Hvordan har du fått det? Bare for å spore helt av her :p

Hehe :D er fan når det er tilbud jeg, venter glatt til det blir billig så jeg kan samle :p men skal sies jeg har svidd av noen tusen på disney klassiker samlinga mi :rolleyes:

:o sjalu!
Den boksen der var det veldig limited edition av. De hadde en boks i bergen, og den kjøpte jeg :p

Hvordan har du fått det? Bare for å spore helt av her :p

Gjekk i første klasse eller tredje, hugsa ikkje heilt. Sprang ned skulebakken til bussen (var kuult å sitta bakerst!) og det var vinter og glatt. Glei på isen, snurra rundt i lufta, tok tak i hekken og drog meg mot den. Resultat er at eg fekk panna først i muren under hekken. Besvimte gjorde eg og! Våkna til aleine og gjekk ned mot bussen hylande. Hadde ei vennine som var før meg og ho hadde stoppa og var på veg opp. Eg grein - ho trudde eg lo så ho lo heilt til ho såg meg. Hadde blod i heile ansiktet :o
Fem sting og to strips. Mamma besvimte når ho såg såret på legekontoret :P

Back
Topp