Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm...
Titanic
Phantom of the opera
Moulin Rouge
Disneyklassikerne
Pixarklassikerne
De jeg kommer på i farta
Samme her! Kan se de om igjen og om igjen og om igjen! Nesten så jeg vurderer å sette på en nå![]()
![]()
hvordan kunne jeg glemme :
Harry Potter ♡♡♡♡♡♡
Den er så koseligSamme her! Kan se de om igjen og om igjen og om igjen! Nesten så jeg vurderer å sette på en nå![]()
Alltid likt fangen fra azkaban best jegDen er så koseligfår så lyst til å være med selv
skikkelig drømme seg bort film! Favoritten min er første filmen da, og nå mot jul er det litt julestemning også siden den vises på tv så ofte i julen
![]()
Samme her! Kan se de om igjen og om igjen og om igjen! Nesten så jeg vurderer å sette på en nå![]()
Den er så koseligfår så lyst til å være med selv
skikkelig drømme seg bort film! Favoritten min er første filmen da, og nå mot jul er det litt julestemning også siden den vises på tv så ofte i julen
![]()
JAAAAAAFår komma hit eller dit, så kan me ta Harry Potter maraton![]()
Den er jo dritbra den og! Alle er dritbraAlltid likt fangen fra azkaban best jeg![]()
Kjøpte samleboks i fjor på julekalendersalg på platekompaniet til 199JAAAAAAsatt akkurat å tenkte jeg måtte ta meg et maraton snart
men tror ikke jeg har siste filmene på dvd
![]()
Tror ikke jeg orker samleboks, har jo de første 6 utenomKjøpte samleboks i fjor på julekalendersalg på platekompaniet til 199![]()
Det MÅ du jo skaffe deg hvis du er harry potter fan![]()
Da er det teit å kjøpe samleboks jaTror ikke jeg orker samleboks, har jo de første 6 utenomda kjøper jeg de to siste for å få komplett samling
![]()
Da er det teit å kjøpe samleboks jaMen jeg hadde vel gjort det allikevel hvis det var meg, hadde villet hatt boksen i tillegg
så fan er jeg liksom
![]()
Dedigert fan iallefallDa snakkar me blodfan![]()
Kunne funnet på det for noen år siden jeg ogsåDa er det teit å kjøpe samleboks jaMen jeg hadde vel gjort det allikevel hvis det var meg, hadde villet hatt boksen i tillegg
så fan er jeg liksom
![]()
HeheKunne funnet på det for noen år siden jeg ogsåmen har solgt unna sikkert 2/3 deler av dvd-samlinga mi nå, om ikke mer. Orker ikke samle på det lengre, tar så mye plass og er dritlei av å pakke ned og opp hver gang jeg flytter
jeg svidde en gang av 2000 spenn på en special edition box av serien alias selv om jeg allerede hadde de 4 første sesongene og kun manglet sesong 5
![]()
Eg har forresten eit arr i panna som ser litt ut som arret til Harry Potter - på sommaren når eg har farge i ansiktet.
Hvordan har du fått det? Bare for å spore helt av herEg har forresten eit arr i panna som ser litt ut som arret til Harry Potter - på sommaren når eg har farge i ansiktet.
Den boksen der var det veldig limited edition av. De hadde en boks i bergen, og den kjøpte jegHeheer fan når det er tilbud jeg, venter glatt til det blir billig så jeg kan samle
men skal sies jeg har svidd av noen tusen på disney klassiker samlinga mi
sjalu!
Hadde gjort det samme da jaDen boksen der var det veldig limited edition av. De hadde en boks i bergen, og den kjøpte jeg![]()
Hvordan har du fått det? Bare for å spore helt av her![]()