Favoritt film

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva er den store favoritt blandt filmar? Den du kan sjå fleire gonger?

Stolthet og fordom med Kiera Knightley :-D I tillegg har jeg en forkjærlighet for Ps I love you og Snatch :-)

Min film er Remember the Titans. Er ein film om raseskillet på 70tallet i USA, der den første skulen blir blanda. Fotball laget får ein svart hovudtrenar og det blir ikkje bra velkommen. Kan sjå denna fleire gonger i året.
Også likar eg Coach Carter veldig godt :)

Jeg klarer aldri å se filmer eller serier to ganger :o Jeg ser masse på filmer, men husker jo alt og da gidder jeg ikke :p

Min film er Remember the Titans. Er ein film om raseskillet på 70tallet i USA, der den første skulen blir blanda. Fotball laget får ein svart hovudtrenar og det blir ikkje bra velkommen. Kan sjå denna fleire gonger i året.
Også likar eg Coach Carter veldig godt :)
Digger begge de filmene ;)

Grease :D

Boondock saints!

• Liker
Reactions: BMC
Ringenes herre!
Alle musikalfilmer
Stolthet og fordom
Alle Tarantino-filmene
Man on fire
Seven
De fleste julefilmer
Star wars
Band of Brothers (en serie, men veldig bra!)
Det meste av Disney

Og sikkert mye mer! Jeg er litt filmnerd:D

Ringenes herre!
Alle musikalfilmer
Stolthet og fordom
Alle Tarantino-filmene
Man on fire
Seven
De fleste julefilmer
Star wars
Band of Brothers (en serie, men veldig bra!)
Det meste av Disney

Og sikkert mye mer! Jeg er litt filmnerd:D
Nesten så jeg kunne skrevet den lista selv! ;)

• Liker
Reactions: EJ
Oi, det hadde jeg ikke trodd :p
Haha
Hadde en nightelf og en human. Spilte mest med den humanfiguren. :) var warlock.
Slutta når jeg møtte sambo. Da var jeg lvl45
Kjenner jeg savner å spille noe ganger.

Haha
Hadde en nightelf og en human. Spilte mest med den humanfiguren. :) var warlock.
Slutta når jeg møtte sambo. Da var jeg lvl45
Kjenner jeg savner å spille noe ganger.
Jeg også, sånn.. En gang i blant :p jeg sluttet ikke før lvl 80 jeg :p starta med en gnome mage i "gamle dager", men bytta til draenei resto shammy på lvl 70. Da fikk jeg være med å gå raid :p huff, jeg var skikkelig hardcore over flere år, raidet 7 dager i uka :o var med i den nest beste raidgruppa på serveren.

Jeg også, sånn.. En gang i blant :p jeg sluttet ikke før lvl 80 jeg :p starta med en gnome mage i "gamle dager", men bytta til draenei resto shammy på lvl 70. Da fikk jeg være med å gå raid :p huff, jeg var skikkelig hardcore over flere år, raidet 7 dager i uka :o var med i den nest beste raidgruppa på serveren.
Ååh. Var ikke såå ille jeg da. Eller kom ikke så langt. Var med på raid uansett jeg da. :p vi var en vennegjeng på en 10stk som alltid spilte sammen. De var litt mer inn i det enn meg så de var høyt i lvl. Men jeg ble med for moroskyld. Prøvde å holde de i live. :p
Fikk veeeldig mye XP av å være med da. Så jeg rasa opp i lvl.

• Liker
Reactions: BMC
Jeg klarer aldri å se filmer eller serier to ganger :o Jeg ser masse på filmer, men husker jo alt og da gidder jeg ikke :p
Ja jeg vet jo handlingen, men elsker å forsvinne inn i stemningen i filmen. Se alle detaljene i ansiktsutrykk ol :)

Back
Topp