Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digger begge de filmeneMin film er Remember the Titans. Er ein film om raseskillet på 70tallet i USA, der den første skulen blir blanda. Fotball laget får ein svart hovudtrenar og det blir ikkje bra velkommen. Kan sjå denna fleire gonger i året.
Også likar eg Coach Carter veldig godt![]()
Nesten så jeg kunne skrevet den lista selv!Ringenes herre!
Alle musikalfilmer
Stolthet og fordom
Alle Tarantino-filmene
Man on fire
Seven
De fleste julefilmer
Star wars
Band of Brothers (en serie, men veldig bra!)
Det meste av Disney
Og sikkert mye mer! Jeg er litt filmnerd![]()
Litt kupp av tråd, men er det sånn at du spiller? WoW eller Final Fantasy?Nesten så jeg kunne skrevet den lista selv!![]()
Har spilt wow før, men er pensjonertLitt kupp av tråd, men er det sånn at du spiller? WoW eller Final Fantasy?
Jeg og.Har spilt wow før, men er pensjonert![]()
Oi, det hadde jeg ikke troddJeg og.![]()
HahaOi, det hadde jeg ikke trodd![]()
Jeg også, sånn.. En gang i blantHaha
Hadde en nightelf og en human. Spilte mest med den humanfiguren.var warlock.
Slutta når jeg møtte sambo. Da var jeg lvl45
Kjenner jeg savner å spille noe ganger.
Ååh. Var ikke såå ille jeg da. Eller kom ikke så langt. Var med på raid uansett jeg da.Jeg også, sånn.. En gang i blantjeg sluttet ikke før lvl 80 jeg
starta med en gnome mage i "gamle dager", men bytta til draenei resto shammy på lvl 70. Da fikk jeg være med å gå raid
huff, jeg var skikkelig hardcore over flere år, raidet 7 dager i uka
var med i den nest beste raidgruppa på serveren.
Ja jeg vet jo handlingen, men elsker å forsvinne inn i stemningen i filmen. Se alle detaljene i ansiktsutrykk olJeg klarer aldri å se filmer eller serier to gangerJeg ser masse på filmer, men husker jo alt og da gidder jeg ikke
![]()