Favoritt blomster

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Blir så glad hver gang gubben kommer hjem med blomster. Har mine favoritter: liljer, iris og tulipaner. Ikke i samme bukett, men synes disse er vakre. Har dere favoritter?

Kjæresten vet at jeg elsker orkideèr han da, så det er som regel det jeg får [:)]

Hvite roser er min favoritt [:)]
Også elsker jeg blåkloker, men vel. litt vanskelig å få tak i...
Er også veldig glad i liljer [:)]

Elsker Gardenia. De lukter så godt. Men vanligvis får du bare kjøpt det som potte plante.

syntes hvite roser, og roser der de lixom er oransje utpå bladene og røde inni.. de er bare helt nydelige.. bare synd gubben ikke er så flink til å gi blomster [;)]

orkideer og solsikker[:D]

jeg er veldig glad i Rosa Gerbra.

Første gang jeg traff mannen min ga han meg en slik blomst. Siden har det bare vært vår kjærlighetsblomst [:D]

Roser!

Jeg elsker roser og samme hvilken farge, men i det siste har sambo kommet hjem med noen enorme blodrøde og samme type i hvite, de så fantastiske at jeg må bort og lukte og ta på dem flere ganger om dagen. Visst dyre som fy da...

[:)]Jeg liker ikke snittblomster jeg. Litt sær,vet det... Så, gubben kommer med potteplanter til meg[:D] Veldig glad i potteroser,men elsker alle typer planter,gjerne litt "sære"og stygge.... Jeg liker nemlig ikke å få "ferdigdøde" blomster. Dreper de heller selv jeg.....[:D]

Syntes orideer er de fineste. [:)]

liker alt av blomster jeg, men det begrenser seg med hvilke jeg kan ha pga alergi hos samboer og kanskje sønn.(vet ikke ennå med sønnen min). det er vell et år siden jeg fikk det sist og da hadde jeg sikkert mast på han i et år på at han må finne på noe romantisk som feks kjøpe blomster eller ta meg ut på en middag. må alltid mase så føler ikke det blir det samme lenger så jeg gir bare opp. kommer det så kommer det.[;)]

Jeg liker blomster/planter generelt jeg. [:)]
Får desverre aldri blomter av samboeren jeg heller, men... Han er visst ikke typen til det. Liker godt roser, liljer og orkideè.

Solsikker!

Men når kjæresten kommer med roser må jeg innrømme at det er utrolig romantisk også (ikke at det har skjedd så mange ganger da....)

ORIGINAL: Trine85

Svære,knallrøde roser med "brudeslør" er nyyydelig!!![:)]

Det er min favoritt [:D]

liljekonval og roser liker jeg veldig godt!

[:D][:D]roser[:D][:D]

liljer og røde roser

liljer, roser, tulipaner og så er jeg så glad i en sort jeg ikke vet navne på.. men de ligner liksom litt på solsikker, men de er mye mindre så får man dem i mange flotte farger[:D]

Back
Topp