Fastspent i senga

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Etter en nesten søvnløs natt og en alt for tidlig morgen idag (04. 30 [&:]) har jeg bestemt meg for å prøve sånn sovepose som er stroppa fast i madrassen til Oskar. Han sparker av seg dyna, ruller på magen, mister smokk og sutrer seg gjennom nettene. Nå har han sovet i 2 timer i posen sin, og jeg er spent på hvordan det blir i natt.  Synes i utgangspunktet det ser ganske ille ut med sånn pose, men håper det kan hjelpe på søvnen her i gården. Frykter at han blir rasende når han ikke kommer noen vei når han ønsker det i natt.... Jeg lengter SÅ etter å sove godt en hel natt...

Da jeg var liten sov jeg i en slik helt til jeg klatret ut av senga inne i posen med madrassen på ryggen[:D]
Var litt aktiv jeg da hehe
Men da var jeg rundt året..

Hihi, det var nok litt av et syn!! Han sover godt her, så kanskje det er det som skal til for å få rolige netter. Håper, håper!

Håper det hjelper og dere får rolige netter! Lykke til! [:)]

Håper det fungerer for dere da, har hørt om mange barn som blir rasende når de ikke får til å snu seg[:D]
Hvordan gikk det forresten..???

Det gikk ganske bra i natt[:D] Trodde han skullle bli rasende, men han roet seg raskere de få gangene han sutret etter smokken. Så det skal soves i pose i natt også [:D]

Det er bra, min har heldigvis ikke begynnt å snu seg enda[:)]

Robin og sover i pose men uten seler enda.han snur seg kun over på sidene og ikke helt rundt heldigvis..

vi har brukt sånn pose i ca 1 måned, og er kjempefornøyd. Etter mange netter med minimalt med søvn på både mor og barn, så måtte det settes inn tiltak. Det gikk kjempebra fra første stund, slo seg til ro med en gang. Var nok deilig for ham, for når de snur seg sånn så er det ikke nødvendigvis fordi de vil, men fordi når de lærer nye ting så øver de automatisk på det hele tiden og det er et innstinkt.

Nå er nattesøvnen tilbake for oss alle. Folk får si hva de vil, jeg blåser i det. Dette var den beste løsningen for oss.

Ha en forhåpentligvis bedre natt, og håper den fungerer like godt for dere som for oss[;)]

Back
Topp