Fastlege,jordmor,helsesøster?

Hvis du har noen spesielle medisinske behov som gjør at du tenker du trenger oppfølging på sykehuset, så er veien å gå gjennom fastlegen eller jm på helsestasjon, og få henvisning til sykehuset derfra.
Okaj! Ser hva jordmor sier når jeg skal dit i morgen, kanskje hun kan svare meg på bekymringer jeg har som fastlegen ikke kan svare på :) Det blir spennende! Har ikke vært hos jordmor i tidligere svangerskap jeg!

Okaj! Ser hva jordmor sier når jeg skal dit i morgen, kanskje hun kan svare meg på bekymringer jeg har som fastlegen ikke kan svare på :) Det blir spennende! Har ikke vært hos jordmor i tidligere svangerskap jeg!
Lykke til!

Jeg har brukt å gå bare til lege, men etter å ha mista halvveis i sv.skapet to ganger i tillegg til en SA i uke 13, velger jeg nå å gå til jordmor i tillegg for den psykiske biten.

På torsdag er jeg 9+2, så i uke 10. Fikk beskjed om at det er fra uke 10 man kan ha første time hos jordmor :)
Bestilte time i dag, jeg. I uke 11 :) Gleder meg veldig. Blir veldig spennende siden det er 9år siden jeg sist var hos jordmor, og første gangen til mannen :D

Back
Topp