Fastfødebæsj...

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Ble sjokka i dag når lillegutt hadde bæsj som ikke var flytende lenger. :O Ropte på bf for at han skulle komme å se. Sikkert den faste føden, og burde sikkert ikke bli sjokka siden det er helt naturlig. Ha ha ha..

Mamma til to fine gutter, en liten og en stor. <3

Haha, klarer ikke bestemme meg for om det er bedre eller verre enn morsmelkbæsjen. Konsistensen - klar forbedring. Lukta? Holder på å svime av ved enkelte bleieskift, jeg, altså! Begynner å venne meg til det nå, da, hehe :P

Foreløpig ikke verre lukt, men venter på det. :-P Vet ikke om konsistensen er bedre, men enklere å tørke bort er det iallefall.

eldste her hadde ein periode der eg ikkje lukta NOKE, - ei stund etter at vi var begynt med fast føde. måtte gå å sjekke heile tida, for hadde ikkje sjans å lukte noko :P

Vi har slitt med ekstreme mengder tynn grønn bæsj ved hver fjert. Prøvde til slutt banan-smaksprøver og det gjorde susen. Får mm til alle måltider og 1 skje gulrot med olje midt på dagen. Tror olje gjør at den nå "fastere" bæsjen sklir av. Veldig lite å tørke iallefall. Og det er jo bra. Synes nå det er eklere med sånn avføring de eldre barna har enn mm bæsjen... Best er det når de ordner alt selv:p

<3 lillevirre

Vi har slitt med ekstreme mengder tynn grønn bæsj ved hver fjert. Prøvde til slutt banan-smaksprøver og det gjorde susen. Får mm til alle måltider og 1 skje gulrot med olje midt på dagen. Tror olje gjør at den nå "fastere" bæsjen sklir av. Veldig lite å tørke iallefall. Og det er jo bra. Synes nå det er eklere med sånn avføring de eldre barna har enn mm bæsjen... Best er det når de ordner alt selv:p

<3 lillevirre

Ei stund til de ordner opp selv. :P

Digg når du må grave bæsj ut av rumpesprekken... ;p Tror jammen jeg skal stjele idéen med olje!!

Digg når du må grave bæsj ut av rumpesprekken... ;p Tror jammen jeg skal stjele idéen med olje!!

Jeg putter olje i middagsmaten jeg nå. Er bra for de med alle fettsyrene også. ;-)

Jeg putter olje i middagsmaten jeg nå. Er bra for de med alle fettsyrene også. ;-)

Hadde olje i avokadoen, men den falt jo overhodet ikke i smak ;) Hehe. Men da prøver vi det i potetmos osv. fremover! :D

Back
Topp