Fastelaven :-)

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
I dag er dagen for boller og krem, og litt mer krem x)

Styrer litt på kjøkkenet, nå står deigen til heving og koser seg, det lukter kardemomme her <3

Ha en flott dag alle sammen :-) med og uten boller ;-)

Jeg baker boller med ny kjøkkenmaskin. Har også startet maleprosjekt på soverommet i dag. :)

God fastelavn til alle. :)

Blir krem her også ;-) men pause nå, de har vert ferdig en stund, men spiste for mye middag... :-P

Slutt og frist meg, er forsent å begynne bakingen nå :-O

Bollene mine ble utrolig gode. Brukte oppskriften til Ingerid Espelid Hovig. Fantastiske små boller som alle ville ha to av. :)

Her vart det og bollar :)
ImageUploadedByBV Forum1424073879.449480.jpgImageUploadedByBV Forum1424073887.483471.jpg
Eg er ikkje glad i krem, så vart mest med syltetøy og ein dæsj med krem :P

Kan og anbefalle oppskriften på Trines matblogg :) Vi endte opp med å spise boller med krem til lunsj. Klokken 9 hadde vi fortsatt ikke lagd middag siden vi var litt mette på boller ennå, så vi spiste likegodt noen boller til i stedet for middag ;)

Digger hennes blogg :joyful:

Er det ikke deilig med slike dager hvor man bare skeier litt ut å har boller til middag :smug:

Vet ikke om dere er med i Mat fra bunn av- gruppa på FB? Håper ikke admin tar dette som reklame.., er en bolleoppskrift som har florert der i det siste "Esters boller" og de er helt nydelige:smiley-bounce012

Digger hennes blogg :joyful:

Er det ikke deilig med slike dager hvor man bare skeier litt ut å har boller til middag :smug:

Vet ikke om dere er med i Mat fra bunn av- gruppa på FB? Håper ikke admin tar dette som reklame.., er en bolleoppskrift som har florert der i det siste "Esters boller" og de er helt nydelige:smiley-bounce012
Nei det har jeg gått glipp av. Mulig jeg skal fortsette å holde meg unna siden jeg har fått nok boller for noen måneder nå :p

Back
Topp