Fastelaven

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva er deres planer i dag ?? :)

Vi ble akkurat invitert på boller hos min søster senere... DET passe ypperlig da jeg hadde glemt å handle fløte til krem :P Og sambo skal nok gjøre så mye han klarer i huset i dag, så da er d greit å evakuere litt.. :)

Er hjemme hos mamma så skal få boller her.. Så skal jeg på ettermiddagsvakt på sykehjemmet:)

Tenkte å ta med ungene på skitur, men nå kjennes formen ikke bra så jeg vet ikke helt om jeg orker..

Her ligger vi rett ut med omgangssyken hele gjengen, så det blir ikke store feiringen... Storebror er litt bedre i formen da, så han skal til søsteren min straks så jeg og mannen får sovet litt:hungover: Bakte boller før helgen som vi hadde tenkt å spise idag, men de får vel kose seg i fryseren litt lenger:p

Her ligger vi rett ut med omgangssyken hele gjengen, så det blir ikke store feiringen... Storebror er litt bedre i formen da, så han skal til søsteren min straks så jeg og mannen får sovet litt:hungover: Bakte boller før helgen som vi hadde tenkt å spise idag, men de får vel kose seg i fryseren litt lenger:p
å huff.. God bedring til dere!!!

Jeg skal snart bake boller. Har invitert litt familie her, men vet ikke om noen kommer faktisk. Ungene er ikke hjemme enda

Vi har heldigvis blitt invitert til svigers til boller med krem hadde handlet inn så hadde ikke vært krise, men godt å få ting servert

Vi skal ut og gå tur i det fine været. Jeg fikk fitbit av min kjære i gave i går (og roser :D ). Senere er vi invitert på middag til mine foreldre. Håper det blir boller der :P

Her har vi vert ute en tur på sykehuset for ctg måling. Var ute for sjekk i går kveld, og de var ikke helt fornøyde med resultatet så måtte ta ny i dag. Den var mye bedre, så heldigvis friskmeldt :-)
Etter det gikk vi på boligmesse i Haugesund og nå skal vi snart inn i nye huset vårt for å rive litt tapet og så en tur til foreldrene mine for å spise boller :-D

Nydelig vær ute i dag. Skulle ønske jeg klarte å gå lengre enn 10 meter før ryggen får nok!!

Back
Topp