Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det varierer litt, men begynner å bli en rutine; ca 45 min kl 08, 1 1/2 time kl 11, 30 min kl 14:30 og 45 min kl 16:30. Legging for kvelden kl 19. Han blir grinete hvis han ikke får sovet nok. Nå når det er så varmt sliter han mer med å sove på dagtid og i dag har han vært suuuupergrinete!
Det varierer litt, men ca slik ser det ut:
09-12:30
14-16
17:30-19:30
Også legger han seg for natta ca mellom 21 og 21:30. Litt tidligere dersom alle lurene har funnet sted på tidligere tidspunkt enn de jeg har skrevet.
Lurene er på som regel 2,5 timer, men av og til kan én lur vare i 1,5 time også. Det går sjelden mer enn 1,5-2 timer mellom hver lur. Han har omtrent 3-4 lurer.
Så deilig med lange lurer! Håper vi får til det etterhvert her også. En så lenge er de 30-40 minutter :/
Jeg nyter det virkelig! Storesøster hadde kun lurer på 30 minutter, og da hadde jeg brukt 30-60 minutter på å få henne til å sovne.
Signerer den!! En sjelden gang han kan sove 1 til 1 1/2 t.. Men som regel blir det 30 min.I alle dager.. Her sover han en halvtime mellom 11.30-12, en halvtime fra 14-14.30 og en siste dupp mot tvang fra 16.30-17-00. Misunner dere dupper som varer i mer enn 30 minutter altså. Ikke rart han er stup trøtt de dagene han nekter å sove 16.30
Samme her, hopper vi over halv 5-duppen blir det bare sutring og han våkner etter 30 min etter legging og tror det var siste duppenKjenner jeg er litt "glad" at det er flere som har barn som bare tar halvtimes dupper. Overalt hører jeg at det må jo være aaaaalt for lite og skrekk og gru. Men Åssen i heite skal man få tvinga en unge til å sove da??!! Her og blir det ingen morro ettermiddag hvis hun ikke får sovet den siste rundt halv fem. Kjenner det hadde vært gått med en time for seg selv i blandt