Fast jobb

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har alle dere fast jobb?

Jeg har ikke det, og vil få en symbolsk sum utbetalt hver måned i permisjon.
Vikariatet går ut i 29/2 og tviler på jeg får noe mer/fast nå når jeg er gravid.

Nix. Jeg har et korttidsengasjement ut året nå. Med gode sjanser for å få et vikariat ut neste år, men ingen garantier. Søker også andre jobber aktivt, så jeg håper jeg får nok måneder med jobb før fødsel, slik at jeg får rett på foreldrepenger...er dritnervøs for det faktisk....ikke no moro å være på den der engasjement/vikariat-karusellen altså :(

Brukte store deler av forrige permisjonstid på å bekymre meg for dette og desperat søke på jobber. Det var ikke noe gøy, jeg håper så inderlig at jeg får en jobb jeg kan komme tilbake til etter endt permisjon! Jeg gikk 6 måneder på dagpenger etter sist permisjon, før jeg fikk denne jobben jeg har nå i slutten av september...

Jeg har fast men ikke nok så pleier igrunnen ha en del ekstravakter ila en mnd. :) tror og håper det vil være nok framover til at jeg kan få endel utbetalt i permisjonen. Har lite greie på dette men går de ut fra 6 av de 10 siste mnd?

Jeg har 50% fast stilling på kontor, og en jobb på butikk som ringehjelp, der er jeg 2-4 dager i uken

Jeg hadde heller ikke jobb å komme tilbake til etter ent forrige permisjon heller. Jeg jobber fortsatt i samme firma bare i et annet land.

Dog vil jeg ikke tilbake til den jobben jeg har nå, så skal bruke siste den av permisjonen på å søke ny jobb og lavere stilling!

Har fast stilling men de skal nedbemanne på jobben. Jeg håper veldig at jeg får beholde jobben. Jeg synes det er urettferdig for meg som har hatt fast stilling i flere år, og som ENDELIG har blitt gravid og så risikerer jeg å hverken få foreldrepenger eller å ha en jobb å gå tilbake i. Sukk. Jeg sluttet egentlig å se på andre jobber i det jeg fant ut at jeg er gravid, men kanskje ikke det var så lurt likevel :-p men det ordner seg jo, sambo har en god jobb og jeg finner meg noe annet, men kanskje ikke før etter permisjonen. Noen som har erfaring med å gå på jobbinervju når man er gravid?

Jeg har fast jobb, men kun 60% nå mens jeg går skole. Skal egentlig gå opp til 100% i mai/juni, så er veldig usikker på hvilken utregning de tar på foreldrepengene.. Utgjør en hel del på økonomien hvertfall :/

Jobber 100% fast :) tenkte å gå ned til 50% det første halve året etter permisjonen er slutt så opp til 75% etter det :)

Fast jobb. Når dere sier gode betingelser i permisjonen; hva vil det egentlig si? :)

For min del betyr det at jeg får beholde "godene" som gratis tlf, Internett og forsikringer. Samt firmabilen. (Må selvsagt skatte av det)

I tillegg betaler jobben min det jeg tjener mer en de 6 G'ene som folketrygden max betaler ut hele permisjonstiden:-)

Jeg har fast jobb, 80%. Sist gang jeg var i permisjon var jeg på lærlignelønn, gleder meg til å få litt mer denne gangen.

Jeg har ikke fast! Er faktisk utplassert i praksis på skole etter utdanningen jeg hadde tidligere i år. Har arbeidsavklaringspenger men de går ut juni neste år:nailbiting:så håper jeg får foreldrepenger! Men kommer til å bruke siste del i permisjon til å søke jobber. Har lagt inn en nå hvor de trenger folk, så er ille spent på det.

Back
Topp