Noen som har begynt med fast føde? Kanskje vi kan ha en tråd hvor vi deler tips og triks og ev. spørsmål?
Vi begynte med smaksprøver fra ca. 4 mnd alder. Smaker fra tuppen av fingeren på det jeg har for hånden som er litt flytende og sunt. Gir daglig rå eggeplomme, og ellers forskjellige smaker fra alt mulig. Ikke lagd opp noe babymat ennå, for jeg tenker at han kan spise mest mulig av det vi andre spiser. Stresser ikke noe med mengde. Gir det når det passer meg, stort sett daglig, og får alltid melk først.
Andre som har begynt å gi noe utenom morsmelk?
Vi begynte med smaksprøver fra ca. 4 mnd alder. Smaker fra tuppen av fingeren på det jeg har for hånden som er litt flytende og sunt. Gir daglig rå eggeplomme, og ellers forskjellige smaker fra alt mulig. Ikke lagd opp noe babymat ennå, for jeg tenker at han kan spise mest mulig av det vi andre spiser. Stresser ikke noe med mengde. Gir det når det passer meg, stort sett daglig, og får alltid melk først.
Andre som har begynt å gi noe utenom morsmelk?
Har dog inntrykk av at puppene er litt fullere når han våkner nå, så det forundrer meg ikke om den kveldsgrøten holder en stund lenger enn bare morsmelka (ammer fortsatt i søvn), selv om det ikke er en full porsjon.