Fast føde

Det har vi ikke prøvd! Skal be samboer kjøpe med fra butikken idag :D tusen takk for tipset!
Jeg kom også på et tips jeg leste et sted er å ikke amme så gi mat, men først gi mat så amme. Så baby er litt sulten sikkert.
Og morsmelk (evt mme om det er det man gir til vanlig) har jeg hatt i det meste av mos i starten for at det skal være litt kjent smak.. gresskar, søtpotet og gulrot har slått an her (men forfærdelig å få vaske av lyst tøy :laughing002 )

Jeg kom også på et tips jeg leste et sted er å ikke amme så gi mat, men først gi mat så amme. Så baby er litt sulten sikkert.
Og morsmelk (evt mme om det er det man gir til vanlig) har jeg hatt i det meste av mos i starten for at det skal være litt kjent smak.. gresskar, søtpotet og gulrot har slått an her (men forfærdelig å få vaske av lyst tøy :laughing002 )
Vi blandet også i MME i mosen i starten, nettopp for at det skulle smake kjent. Mye melk og litt fast føde i starten, og så trappet vi gradvis ned på melka. Første grøten var i praksis melk med bittelitt hvete oppi :laughing002

Oransje grønnsaker slår kjempegodt an her også - søtpotet er storfavoritt. Den blir ekstra søt og god om den ovnsbakes (heller enn å dampe).

Back
Topp