Fast føde

Neida, jeg tolket det ikke sånn heller :) tusen takk <3 betyr mye!

Måtte du gi mme eller? :)

Nei, vi "slapp" det, selv om en kunnskapsløs helsesøster "stod over oss" med mme-flaska støtt..
Sønnen min var dysmatur, så han brukte litt tid på å legge på seg, men han fulgte kurven sin fint.
Han tok ikke flaske, eller sprøytemating, beger, eller noe annet, kun pupp.
Gudene skal vite at vi prøvde, i frykt for at han ikke fikk i seg nok mat.
Så, jeg ammet hele tiden, til og med på do. :P
Vi måtte vekke ham på natten for mat til han var 4-5 mnd.
Vi hadde diverse andre utfordringer også, som gjorde ammingen vanskelig, og det var
slitsomt, men verdt det. :)

Nei, vi "slapp" det, selv om en kunnskapsløs helsesøster "stod over oss" med mme-flaska støtt..
Sønnen min var dysmatur, så han brukte litt tid på å legge på seg, men han fulgte kurven sin fint.
Han tok ikke flaske, eller sprøytemating, beger, eller noe annet, kun pupp.
Gudene skal vite at vi prøvde, i frykt for at han ikke fikk i seg nok mat.
Så, jeg ammet hele tiden, til og med på do. :P
Vi måtte vekke ham på natten for mat til han var 4-5 mnd.
Vi hadde diverse andre utfordringer også, som gjorde ammingen vanskelig, og det var
slitsomt, men verdt det. :)
Godt at du stolte på deg selv og ikke ga flaske! :) :)

Her blit det full stopp ved bananspising. For fort introduksjon av mat kan gi forstoppelse det også :p så det er smart å ta det rolig.

Her blit det full stopp ved bananspising. For fort introduksjon av mat kan gi forstoppelse det også :p så det er smart å ta det rolig.
Har tatt det veldig rolig etter anbefalinger fra denne tråden.

Hun er 5,5 måneder og får fast føde to ganger om dagen. Har et lager i fryseren med forskjellige typer avokado mos, eple/pære, søtpotet, svisker, aprikos. Får litt grøt, men ikke mer enn to ss pulver på en dag.

Banan har jeg brukt mye med avokado, eggeplomme og kokosmelk! Men da er det snakk om så lite banan i en/to isbit!

Har tatt det veldig rolig etter anbefalinger fra denne tråden.

Hun er 5,5 måneder og får fast føde to ganger om dagen. Har et lager i fryseren med forskjellige typer avokado mos, eple/pære, søtpotet, svisker, aprikos. Får litt grøt, men ikke mer enn to ss pulver på en dag.

Banan har jeg brukt mye med avokado, eggeplomme og kokosmelk! Men da er det snakk om så lite banan i en/to isbit!
Matintroduksjon er så spennende :) føler meg litt som en forsker

Back
Topp