Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var også nødt til å starte så smått med grøt da melk ikke lenger mettet nok og hun ville ha oftere mat.Vi har begynt med smaksprøve på grøt, og han blir 4mnd i neste uke. Fullammer, men han spiser oftere og oftere. Så derfor starter vi litt tidligere. Ang de babysafe feederne så er de geniale. Storebror elsket den, så det skal lillebror også få prøve
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Vi var også nødt til å starte så smått med grøt da melk ikke lenger mettet nok og hun ville ha oftere mat.
Gleder meg til å teste ut feederen. Når tenker du å starte med den?
Skjønner deg kjempe godt og har full forståelse for valget ditt.Min lille fis er så himla sulten, til tross for at han legger på seg i snitt 240gr i uka (!!!!) av bare ammingen, så ammer jeg ca hver 2 time eller oftere, hver dag. Tydelig at han har behov for mer, så vi har begynt. Hs var småsur pga han var 3,5 mnd men hva f ska en gjørra da når bebis er så sulten .. Har skikkelig blanda følelser, var ikke klar for dette hu mor.. Elsker å amme han, men å amme så ofte enda det nytter jo ikke .. Må finne en balanse nå, prøve grøt morgen og kveld
Sent from my iPhone using BV Forum
Jenta mi er ikke fylt 3 mnd enda, men da ho var på 3.mnds kontroll med vaksine spurte faktisk hs meg om jeg hadde begynt å gi ho grøt, så de opererer veldig forskjellig fra sted til sted tror jeg.. Så ikke ha dårlig samvittighet for å ha introdusert mat for han, det viktigste er at han får mat nok, bare ikke for hard kost, for tarmene er enda ikke ferdig utvikletMin lille fis er så himla sulten, til tross for at han legger på seg i snitt 240gr i uka (!!!!) av bare ammingen, så ammer jeg ca hver 2 time eller oftere, hver dag. Tydelig at han har behov for mer, så vi har begynt. Hs var småsur pga han var 3,5 mnd men hva f ska en gjørra da når bebis er så sulten .. Har skikkelig blanda følelser, var ikke klar for dette hu mor.. Elsker å amme han, men å amme så ofte enda det nytter jo ikke .. Må finne en balanse nå, prøve grøt morgen og kveld
Sent from my iPhone using BV Forum