Fast føde

Hva f... Er pastinakk?? :p hvordan lagde du sviskemos? :)
Pastinakk ser ut som en diger gulrot og er hvitaktig. Er blant annet slekt med fenikkel. Det er en rotgrønnsak :) kjøp et glass av det og se om snuppa di liker det ;) Lille her elsker det! Haha.. skjønner ikke hvorfor men ;)

Jeg kjøpte tørka svisker, la de i en kjele og fylte opp med vann til litt over sviskene og kokte de i rundt en halvtime tipper jeg. Så moser jeg med stavmikser :) mulig du må fylle på med litt vann innimellom når du koker :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg kokte sviskene bare i ca ti min, holdt i massevis. Om du vil spare på strømmen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kokte sviskene bare i ca ti min, holdt i massevis. Om du vil spare på strømmen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja trenger sikkert ikke mer ;) men jeg holdt på med noe så ble litt glemt av :P hehe..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her går alt av butikkjøpt mat til 4 mnd ned :) Har laget noe selv også, og det går også ned. Han er overraskende flink til å spise, han svelger kjempefint! Han har også stor apetitt, jeg bruker å avslutte måltidet før han slutter å gape :p Er jo redd alt kommer i retur om jeg lar han spise uhemmet....

Back
Topp