Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er maiskroker?Grøt, pæremos og pærebiter i safety feeder er favorittene! Og sånne maiskroker fra Sverige.. Mangomos var ikke godt sviskemos og blåbærmos var helt ok
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Hva er maiskroker?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Oki hehe Lurer på om jeg har sett slik her og, men de har det stått fra 8 mnd ell noe på. Får man til mindre i Sverige kanskje?Ser ut som store ostepop selges i sverige - basert på mais, og smelter i munnen så de ikke kan sette i halsen. De smaker ingenting, men tydeligvis stor stas å tygge på
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Oki hehe Lurer på om jeg har sett slik her og, men de har det stått fra 8 mnd ell noe på. Får man til mindre i Sverige kanskje?
Ja syns de smaker dritt selv.. haha.. frøkna her liker de men lager mer å mer selv nå så kjøper ikke så myeHer brekker snuppa seg av alle disse smoothiene. Hipp og ellas kitchen. Smakte på de sjøl og jeg skjønner hvorfor!!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Men hvorfor tilsetter du olje i gulrotpure? Syns jeg leste det tidligere. Lagde bare av ren gulrot jeg :SJa syns de smaker dritt selv.. haha.. frøkna her liker de men lager mer å mer selv nå så kjøper ikke så mye
Har foreløpig ikke tilsatt noe olje eller smør. Men leste her en plass at det burde være en liten fettkilde i mosene og. Har foreløpig laga pastinakk og søtpotetmos, brukt kun grønnsaken og kokevannet til og lage mosen søtpotet har hun ikke smakt enda, så det blir spennende Gulrotmos skal jeg lage etter hun har lagt seg ikveld Også har jeg laga sviske, pære og aprikosmosMen hvorfor tilsetter du olje i gulrotpure? Syns jeg leste det tidligere. Lagde bare av ren gulrot jeg :S
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Hva f... Er pastinakk?? hvordan lagde du sviskemos?Hehe.. Bruker litt fruktmos i grøten her og, for er ikke veldig glad i den grøten Men hirsegrøten syns hun er kjempe god Og når hun får smake nye ting så kommer det ut igjen de første gangene sammen med grimaser.. og så smatter hun det i seg