Fast føde

Anbefalingen fra helsestasjonen her er å gi MME dersom MM ikke er nok før 4mnd, og forsiktig begynne med smaksprøver etter 4mnd, men fullamming til 6mnd er best.
Her får hun MM og en flaske MME de dagene hun ikke er helt fornøyd.
Venter med mer enn det så lenge som mulig.
Fordøyelsessystemene deres skal modnes før en introduserer fast føde, kan du være helt sikker på at det er greit å starte tidligere selv om babyen ikke virker å ha vondt?

Her har lille begynt å våkne på natten igjen, så vi kommer til å gi velling til kvelds ;) Håper hun da er fornøyd, og sover gjennom hele natten igjen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har lille begynt å våkne på natten igjen, så vi kommer til å gi velling til kvelds ;) Håper hun da er fornøyd, og sover gjennom hele natten igjen ;)

Du kan ikke kreve at en så liten baby sover hele natten da. synes det blir feil å begynne med velling om ungen feks våkner 2 ganger, om det er det som er problemet? Min er snart 5 mnd, sov igjennom en stund, men nå er han våken hver 3 time igjen. Synes ikke man skal kreve mer av en liten baby.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Du kan ikke kreve at en så liten baby sover hele natten da. synes det blir feil å begynne med velling om ungen feks våkner 2 ganger, om det er det som er problemet? Min er snart 5 mnd, sov igjennom en stund, men nå er han våken hver 3 time igjen. Synes ikke man skal kreve mer av en liten baby.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Nei, det skjønner jo jeg også. Men nå har det seg sånn at hun er en stor baby som krever mye mat. Spiser annenhver time hele dagen igjennom. Hun får mme, og da er det sånn som jeg har forstått det her inne at de ikke skal ha over 1 liter mme i døgnet. Jeg kommer til å gi velling på kvelden, og så får det bli en bonus om hun sover gjennom natten igjen. Jeg krever ikke, men det må være lov å håpe :)

Back
Topp