Fast føde

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har gitt grøt nå i snart to uker, det har gått kjempefint, han like det veldig godt, men nå de siste dagane så har han våkna veldig ofta på kvelden/ natta , lure på om det kan være grøten, men han e litt tette og så kan jo varr det så gjør at han ikke får sovne så godt.tips? Lurte på og prøva og ikke gi grøt å se om han sove bedre då? dere som har gjort dette før, hva tid begynner dere og gi baarnet middag? Jeg bare tenker litt fremover:)

Middag er litt senere.. Er jo bare å se på glass i butikken når de forskjellige matvarene kan introduseres:-) Risgrøt, eple, banan og fersken skal ihvertfall være fra 4 mnd..

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Ja har sett de fleste middagsglass er fra 6mnd, men igår kom jeg over et middagsselskap så var fra 4 mnd, va gulrot og ett eller annet oppi. Men vil vente med det.

Ja har sett de fleste middagsglass er fra 6mnd, men igår kom jeg over et middagsselskap så var fra 4 mnd, va gulrot og ett eller annet oppi. Men vil vente med det.
Stilig:-) Om det er fra 4 mnd er det sikkert trygt:-) Rimelig strenge regler for merking av barnemat:-)

Eg begynte når han va 3.5 mnd. Kledde på oss nå sko gå ned på Kiwi, men begynte og regne, så ska kjøre ned senere heller og kjøpe:)
Haster ikke;-) Storesøster måtte begynne da hun var ti uker:-P Lillesøster greier seg foreløpig godt med melk, men grøt og fruktmos står allerede i skapet og venter på henne for vi begynner på dagen når hun blir 4 mnd:-P

Vi har kjøpt grøt som står i skapet, tenkte å begynne når hu blir 4 mnd, som er på søndag :)

Ang middag har jeg lest at most søtpotet er fin start ;)

Nestle har/hadde også et slikt glass for 4mnd med potet og gulrot.:)

* på mobil *

Er jo bare å mose gulrot og potet selv;-) Mye billigere enn glass;-)

Back
Topp