Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjelder det alle babyer, el tåler ikke din det?Lillebror har fått litt grøtpulver i melka si noen ganger nå. Jeg kjøpte risgrøt, den skal vær mild
Helsesøster sa jeg måtte begynne med noe uten gluten, og det er risgrøt. Det har gått helt fint med magen, ingen forandring.
Bruker du da en annen type flaskesmukk?Lillebror har fått litt grøtpulver i melka si noen ganger nå. Jeg kjøpte risgrøt, den skal vær mild
Helsesøster sa jeg måtte begynne med noe uten gluten, og det er risgrøt. Det har gått helt fint med magen, ingen forandring.
Hvorfor vente med det?Er begynna med graut. Tenkte å vente med frukt og grønsaker til 5 mnd, etter råd fra helsesøster.
Nei veit egentlig ikkje eg. spurte HS når eg var på 4mnd kontroll oh ho anbefalte at eg skulle vente til neste mnd. Eg spurte ikkje meir om koffor. Men kan godt hende det har med at han har hatt ømfintlig mage, så kanskje nok å innføre graut først og så andre ting seinere?Hvorfor vente med det?
Samboer kom nettopp hjem med et glass fra Hipp med banan og fersken hvis jeg ville prøve..
Er nok ikke bare deg.. men jeg gir uansett flaske, så da begynner jeg å tenke på å starte opp snart.. hu virker fornøyd, så jeg trenger kanskje ikke, men det er jo litt artig og..Er det bare jeg som utsetter det lengst mulig? Jeg synes det er så lettvint å amme til alle måltidene at så lenge han er fornøyd med det så fortsetter vi...
Synes ikke det blir feil! Gjør som du selv føler for, og se hvordan babyen tåler detSå det er ikke " feil " å starte med det glasset fra Hipp?
Hadde mest lyst til å starte med grøt, men det er jo litt stas at kjæresten tok initiativ og kjøpte det..