Fast føde?

FlaksiMummy

Elsker forumet
Haha, må bare dele en liten historie om søskenkjærligheten her i huset!
Nikolai, snart 2 år, syns det er litt synd at Elise, snart 2 mnd, bare får drikke melk.. Så da jeg snudde meg vekk i noen sekunder da hun satt i vippestolen hadde hun plutselig ansiktet fullt av baconost! Nikolai vil gjerne dele alt med henne.. Jeg ble jo litt forskrekket, men begge barna var blide som sola :) tidlig krøkes, sier nå jeg.. Blir nok vanskeligere å holde minstejenta borte fra godterier, enn det var med storebror! <3

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hehe så søt han er! =)
Storebroren her er jo 4 år, men likevel synes han innimellom synd på han at han bare får melk.
Men så har han begynt å spørre meg om jeg tror Lillebror liker det jeg spiser, for han får det jo gjennom melka :p

Nårh, så søøøt han er<3<3<3 Her i huset synes jentene det er veldig spennende at lillebror får melk fra puppen :)

Så nusselig :)

så søt <3 Jeg hadde en lik episode på sykehuset 2 dager etter fie kom til verden, da mitt søskenbarn kom på besøk me sin jente på 2 år, og hun ville gi fie flatbrød...hihi, hun forsto ikke at hun fikk bare melk...så søt <3

Så søte og omtenksomme de er! Her prøvde storesøster å gi lillebror ostepop (stakkars, som ikke fikk lørdagskos)! Heldigvis gapte han ikke :p

Back
Topp