Fast føde og avføring

Hvor lenge kan baby på 6 mnd gå mellom hver avføring ?
Får mm og grøt til frokost og kvelds. Middagsglass til middag og svisker og frukt !
Sliter med treg mage her, men så er jeg kanskje overkant stressa??
Kan det gå 2 dager feks ?
Livredd for at han skal bli forstoppet !

Her gikk det 8 dager en gang, da fikk vi til lege, og han virket ikke spesielt stresset. Fikk litt tips, men han mente ikke at vi nødvendigvis burde kommet før. Mini får fremdeles mest morsmelk + to små måltider ila dagen, så mulig det et derfor han ikke syntes det var så alvorlig.

Her gikk det 8 dager en gang, da fikk vi til lege, og han virket ikke spesielt stresset. Fikk litt tips, men han mente ikke at vi nødvendigvis burde kommet før. Mini får fremdeles mest morsmelk + to små måltider ila dagen, så mulig det et derfor han ikke syntes det var så alvorlig.
Ok. Jeg føler liksom at det bør komme daglig men er nok bare jeg som stresser meg unødvendig !
Men det har vert veldig hardt også da...er også veldig individuelt ! Men så lenge han ikke virker plaget ,så kan jeg sikkert avvente litt ennå..??!

Vi er på tredje dagen her! Får grøt to ganger daglig og middagsglass, og ellers mm. Det kom en blitteliten klatt tidligere i dag, men jeg venter på resten av lasset :P

Så lenge han ikke virker plaget ser jeg det an noen dager til tenker jeg. Men håper det kommer mer snart!

Jenta mi Bæsja to ganger på to uker da hun var 6 mnd. Hun viste ingen ubehag og hun prompet. Så lenge det kommer ut luft er det passasje!
Var på legevakta pga ørebetennelse, og hørte med legen angående bæsjingen. Han sa det var helt normalt og ok at de bæsjet 1 gang i uka.

Jeg pleier å gi litt laktulose i grøten jeg nå. Hun får mm og en porsjon grøt og litt fruktmos. Nå bæsjer hun ca hver 3 dag :)

Jenta mi å kan gå en dag eller to uten en eneste bæsjebleie, og så kan hun plutselig ha tre bæsjebleier en på en dag. Men bæsjen har jo blitt mye fastere nå enn da hun kun fikk pupp, og hører ikke lenger når hun bæsjer :P

Jenta mi å kan gå en dag eller to uten en eneste bæsjebleie, og så kan hun plutselig ha tre bæsjebleier en på en dag. Men bæsjen har jo blitt mye fastere nå enn da hun kun fikk pupp, og hører ikke lenger når hun bæsjer :P
måtte hjelpe han i gang med en microlax igår og jeg var helt sjokkert over at en baby kan ha plass til så mye ! Han virket ikke noe særlig plaget men uff så mye!
Og ja...hører knapt at han bæsjer ,-men lukten derimot :eek:

Back
Topp