Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har økt fra et par skjeer fruktmos til større porsjon på dagtid. I starten gikk det fint, men nå har hun blitt veldig treg i magen. Det gjør meg så usikker på om jeg burde gi sviskemos for å få fart på det, eller om det blir hardt for fordøyelsen. Merker at hun er litt plaget av det. Hun er 5 mnd. Synes det med fast føde er veldig vanskelig.... Akkurat nå heller jeg mot å gi kun mme med mye malt i.
Lille her er 4mnd idag og vi har smakt litt på sviskemos en uke nå, har ikke merket noe endring på magen. De siste dagene har han fått to-tre skjeer og han er som før i magenJeg har økt fra et par skjeer fruktmos til større porsjon på dagtid. I starten gikk det fint, men nå har hun blitt veldig treg i magen. Det gjør meg så usikker på om jeg burde gi sviskemos for å få fart på det, eller om det blir hardt for fordøyelsen. Merker at hun er litt plaget av det. Hun er 5 mnd. Synes det med fast føde er veldig vanskelig.... Akkurat nå heller jeg mot å gi kun mme med mye malt i.