Fasong på magen

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Jeg synes alle andre har så fin og rund fasong på magen sin. Min er flat på midten over navlen :-P Noen flere som har det likt eller er det bare min mage som er rar? :-P

Tenkjer du flat over navlen? Det er iallefall min. Babyen har lagt så langt nede at det har vore ein fin kul under navlen. No har magen vokst litt (er 27+0), så no er magen litt meir bua over navlen. Trur det kjem an på mykje, men kanskje mest korleis babyen lika å ligge ;-) Gravidmaga er fine uansett :-D

Tenkjer du flat over navlen? Det er iallefall min. Babyen har lagt så langt nede at det har vore ein fin kul under navlen. No har magen vokst litt (er 27+0), så no er magen litt meir bua over navlen. Trur det kjem an på mykje, men kanskje mest korleis babyen lika å ligge ;-) Gravidmaga er fine uansett :-D

Ja, mente flat over navlen :-P Min har ihvertfall på tidligere UL ligget nede i bekkenet så er mye mulig det er derfor ja :-) Har en liten fin kul under navlen :-) Satser på den kommer seg etterhvert :D

Magen min skifter litt fasong av og til, men generelt så er magen min rund som en ball... :P

Hehe, min er litt rar denne gang. Litt ekstra hud fra fra første svangerskap! Og ødelagte magemuskler :/
Med første hadde jeg fiiin gravidkul, nå er den mer litt hva den vil selv :p

Vi er nå forskjellige alle og ingen er like :-P
Håper på en skikkelig fin gravid kule snart :-D

Min er rund som en fotball:D

Back
Topp