Fasinasjon

*NinaK*

Forumet er livet
Er det noe/noen bebisen din er veldig fasinert av?

Maya er utrolig fasinert av mørke (hudfarge, da spesielt sydlige europa) mennesker. Hun bare stirrer, måper, smiler og flørter. Og om de i tillegg snakker til henne, spesielt på spansk, er hun i himmelriket.[:D][:D][:D] Veldig morsomt å observere, både Geir og jeg er lyse, og alle i familiene våre også.

Snuppa er veldig fascinert av smykker! Hun kan sitte og studere kjempelenge - hun blir vel en liten jålete pie, akkurat som mora.

Føtter og blanke, store knapper er veldig spennende. Hun kan studere foten min leeenge!

Men den største fasinasjonen er lys. Hun var ikke mange mnd da hun begynte å le og flire til stuelampa, spesielt da hun lå på ammeputa og skulle spise. Da måtte hun ha mange pauser for å se på lampa og refleksjonene i taket. Nå er det veldig spennende å kikke ut, og hun lager enn sånn "se" lyd. Vel, ikke akkurat "se", men "Sh-sh-sh!"

Halskjeder. Jeg bruker nemlig ikke det til vanlig så hvis jeg eller noen andre har på det er det rett i munnen med en gang.

ORIGINAL: FruAlma

Føtter og blanke, store knapper er veldig spennende. Hun kan studere foten min leeenge!

Men den største fasinasjonen er lys. Hun var ikke mange mnd da hun begynte å le og flire til stuelampa, spesielt da hun lå på ammeputa og skulle spise. Da måtte hun ha mange pauser for å se på lampa og refleksjonene i taket. Nå er det veldig spennende å kikke ut, og hun lager enn sånn "se" lyd. Vel, ikke akkurat "se", men "Sh-sh-sh!"

JAAA! Glemte jo det, hun er helt gæern etter lys. Kan sitte og titte og prate til lampene, både spot'er, vegg- og taklamper er like spennende.

Hun her er veldig glad i biler, neser, hår og tak. Lager "beundringslyden" som vi kaller den og får et salig blikk. Trodde først det var lyset hun så på i taket, men hun er like fascinert av tak uten lys. Særlig i butikkene. Da rynker hun bryna og utbryter ååhhhh! Og plystrer litt!

William er fascinert av katta vår!
Han blir overlykkelig når pus kommer inn og setter seg ved siden av han.

Hun er veldig glad i smykker og mønster på klær. Ellers så elsker hun vind i ansiktet[:)]

He he, jeg ser jo at jeg egentlig kunne ramset opp masse jeg også. Da spes katten vår og storebror. Da får hun også helt stjerner i øynene og bare smiler[:D] Ellers er jo halskjeder, øredobber, lys og vind i ansiktet andre ting som skaper stor glede[:D]

Back
Topp