Farvel nattesøvn?!

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Jeg har sovet dårlig lenge allerede, pga vonde hofter og derfor må bytte side hvert 20.minutt natten gjennom. Pluss halsbrannen, da :p Men i natt har jeg sovet maks én time tilsammen! Herreminhatt, jeg holder på å bli sprø! Det verker så intenst i hoftene uansett hva jeg gjør. Nå har jeg akkurat stått en halvtime i dusjen i varmt vann for å lindre litt, men det er like ille med en gang jeg er ferdig :(
Husker jeg hadde mye smerter i hoftene forrige svangerskap også, men jeg hadde vel fortrengt det litt ;)

Kjenner meg igjen ja. Sover nok litt mer, men våkner av at hofter verker og ryggen

Kjenner meg igjen... Varierer veldig hvor mye søvn jeg får, men sjelden sovet en hel natt de siste ukene :S

Uff då !!! Har akkurat startet hos meg å Gjøre vondt i hoftene når eg ligger i sengen.. er I uke 31. Håpe dere får sove på dagtid da!

Kjenner meg igjen.. Har gått litt bedre de siste nettene, om jeg greier å bygge opp nok med puter og dyne mellom beina hele veien ned. Har du prøvd det?

Har også vondt i hoftene når jeg sover, og husker det fra sist:( beste er vel å bygge opp med puter. Sover heldigvis stort sett greit, men våkner ofte og bruker av og til lang tid på å sovne igjen.

Ja huff du er ikke alene! Har ekstra vondt i hoftene siden jeg ikke klarer ligge på rygg eller mage:(

Last edited:
Samme opplegget her! Får så vondt i hoftene, samt at det er en prøvelse å snu seg... Våkner hver gang og bruker tid på å finne en god sovestilling. Har heldigvis badekar, det brukes flittig. Føler det hjelper på vondtene...

Jeg har vært vond i hoftene på nettene i mange uker, men nå har jeg hatt konstant vondt siden i går ettermiddag.. Kjenner at det tar på. Bygger opp i alle bauer og kanter med puter og det som er, hehe. Men jeg føler ikke det hjelper så veldig egentlig.. Skal se om jeg kommer inn hos en fysioterapeut i løpet av uken, kanskje det kan hjelpe med noe behandling?! :)

Jeg har vært vond i hoftene på nettene i mange uker, men nå har jeg hatt konstant vondt siden i går ettermiddag.. Kjenner at det tar på. Bygger opp i alle bauer og kanter med puter og det som er, hehe. Men jeg føler ikke det hjelper så veldig egentlig.. Skal se om jeg kommer inn hos en fysioterapeut i løpet av uken, kanskje det kan hjelpe med noe behandling?! :)

Jeg har blitt litt bedre av akupunktur, kiropraktor og yoga. Varer ikke så lenge av gangen, men det løser litt opp i hvert fall :)

Får også skikkelig vondt I hoftene om natta nå, aldri Vært plaga med det med de to andre.. Her hjelper det heldigvis å bytte side:-) ville kanskje tatt en tur til fysio og hørt om de kan hjelpe? Der jeg går både knekker, stikker nåler og knar de - veldig flinke :-) men EN time, shit Ass. .. hadde jeg takla svært dårlig altså:-/ håper det bedrer seg <3

Ask er ofte rask på å ta deg inn om du forklarer situasjonen - og hils fra meg;-) Her har jeg noen ganger fått time samme dag pga smerter:-)

Jeg går på Klinikken. Fikk en hastetime idag, og så kommer jeg inn til min fysio fra neste uke. Men jeg betaler gladelig selv for å komme igang med behandling :) Så får jeg heller stå på venteliste med henvisningen tenker jeg..

Det hjelper med behandling! Jeg går til fysio og kiropraktor på samme klinikk, og blir både knekt og knadd på samme time :P Går 1-2 ganger i uken nå, og når jeg går ut døra har jeg ofte 2 timer helt uten smerter + at det er mer stabilt ubehag uten at det blir verre hele dagen. Men alltid ille igjen før jeg kommer neste gang, da. Holder det Iallefall stabilt med behandling, så det ikke blir verre!

Går privat da, så koster en liten formue :P

Det hjelper med behandling! Jeg går til fysio og kiropraktor på samme klinikk, og blir både knekt og knadd på samme time :P Går 1-2 ganger i uken nå, og når jeg går ut døra har jeg ofte 2 timer helt uten smerter + at det er mer stabilt ubehag uten at det blir verre hele dagen. Men alltid ille igjen før jeg kommer neste gang, da. Holder det Iallefall stabilt med behandling, så det ikke blir verre!

Går privat da, så koster en liten formue :P
Så godt å høre at du har effekt av det! :) Gleeeder meg til å komme dit idag! ;) Jeg tenker at jeg gjerne betaler for å ha det bedre enn jeg har det nå. Får henvisning fra legen, men det er endel ventetid på det. Så da betaler jeg heller en stund i mellomtiden, istedefor og bare gå å vente og kanskje bli enda verre..

Så godt å høre at du har effekt av det! :) Gleeeder meg til å komme dit idag! ;) Jeg tenker at jeg gjerne betaler for å ha det bedre enn jeg har det nå. Får henvisning fra legen, men det er endel ventetid på det. Så da betaler jeg heller en stund i mellomtiden, istedefor og bare gå å vente og kanskje bli enda verre..

Helt enig. Fikk også henvisning, men klinikken jeg valgte går ikke under dem som blir dekket (vet ikke hva kriteriene for det er), men valgte dem likevel pga anbefalinger fra andre. Absolutt verdt det!
Håper du også får god behandling idag!

Back
Topp