Fart......

ElisabethRB

Forumet er livet
Har dere forandret bilkjøringen deres etter at dere ble gravide/fikk barn?
Eller kjører dere like dann som før?

Kjører likt.. Men alltid over grensa[:-]

ORIGINAL: Smiley19

Jeg og...
(Skulle tro at jeg hadde lært leksa nå, men neida... Hehe[:D])

Har endret meg ja!
Er ikke bare mitt liv det står om...før jeg fikk unger brydde jeg meg ikke. Dør jeg, så dør jeg. Hadde ikke noe å holde fast ved på en måte...ikke noe som betydde sååå mye for meg.

ORIGINAL: ElisabethRB

Jeg og...

hehe.. gurimalla å dårlige mødre vi er[:)]

Jeg og...

hehe.. gurimalla å dårlige mødre vi er[:)]

Ja, fysjja meg...
*Skamme oss...*

(Vi tør i alle fall innrømme at vi gjør det da... Er ikke så forbanna skinnhellig jeg...[8|])

Ja, fysjja meg...
*Skamme oss...*

(Vi tør i alle fall innrømme at vi gjør det da... Er ikke så forbanna skinnhellig jeg...)

Ja, må egentlig påstå at det er bedre å stå for det man gjør. Mange her inne som er som engler vettu..Gjør ALDRI noe feil...[:'(]

kjører likt, holder meg på fartsgrensen...

ORIGINAL: Zera

kjører likt, holder meg på fartsgrensen...

Æ å..

ORIGINAL: Lillemoor

Kjører vel litt penere.
Tar ikke samme "sjansene" som før da [8D]
Og litt sagtere, men fortsatt for fort [8|]
Men ikke mer enn 10 over grensa [;)]
Mest av frykt for å miste lappen [8D] Haha

Det gjelder for meg også... Tenker litt mer på det...

Ja, fysjja meg...
*Skamme oss...*

(Vi tør i alle fall innrømme at vi gjør det da... Er ikke så forbanna skinnhellig jeg...)

Ja, må egentlig påstå at det er bedre å stå for det man gjør. Mange her inne som er som engler vettu..Gjør ALDRI noe feil...[:'(]

javæl, det va alvor...[8|]

Sånn oppfatte IKKE æ nån her på April...men du om det!

I tillfelle her har æ altfor altfor my respekt for trafikken, og ikke minst så verdsett æ både Johan å mæ sjøl mer enn å kjør for fort.
Æ har sjett ka som kan skje, å d e ikke pent.
Du kan ikke gjør nå me koss andre kjøre, men du kan gjør nå me koss du sjøl kjøre, og JA det har nå å sei om det sku skje ei ulykke!!

Å skryt av at du kjøre for fort med babyn din i bilen d synes æ e [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Noen som har sagt at vi SKRYTER? Vi svarte ærlige... Og selvfølgelig kjører jeg ikke gris når Mats er med..!! Har jeg noengang sagt det kanskje???

ORIGINAL: Nina*Pina

I tillfelle her har æ altfor altfor my respekt for trafikken, og ikke minst så verdsett æ både Johan å mæ sjøl mer enn å kjør for fort.
Du kan ikke gjør nå me koss andre kjøre, men du kan gjør nå me koss du sjøl kjøre, og JA det har nå å sei om det sku skje ei ulykke!!

Å skryt av at du kjøre for fort med babyn din i bilen d synes æ e [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Kjører ikke uforsiktig, men litt over grensa... På oversiktelige og gode veier...
Tar ikke sjanser slik jeg gjorde før da jeg var alene i bilen...

(Ikke skryting, men det var nå det tema tråden var om[8|] Fartsgrense og den reele farta...)

Noen som har sagt at vi SKRYTER? Vi svarte ærlige... Og selvfølgelig kjører jeg ikke gris når Mats er med..!! Har jeg noengang sagt det kanskje???

virka nu itj som om at du skjæmtes så veldig av at du kjøre for fort, men det burd du!![;)]
Med eller uten sønn din, så går det nu utover han om det skjer nå likevæl da!!

Dessuten kan vel du svar på kæm inn her som e engla å aldri gjør nå feil[:'(]?????? makan!

Kjører penere enn før ja, men fortsatt litt over fartsgrensa enkelte steder.. Sjeldent mer enn 10 over.. ALDRI mer enn 20 over..

Kjører ikke uforsiktig, men litt over grensa... På oversiktelige og gode veier...
Tar ikke sjanser slik jeg gjorde før da jeg var alene i bilen...

(Ikke skryting, men det var nå det tema tråden var om[8|] Fartsgrense og den reele farta...)

skryt vart kansje litt feil ord, beklager det, men vart litt revet med..[8D]

om æ hadd kjørt for fort me J i bilen hadd æ skjæmtes, men mæ om det da!![;)]

virka nu itj som om at du skjæmtes så veldig av at du kjøre for fort, men det burd du!![;)]
Med eller uten sønn din, så går det nu utover han om det skjer nå likevæl da!!

Dessuten kan vel du svar på kæm inn her som e engla å aldri gjør nå feil[:'(]?????? makan!

Neinei, du har selvfølgelig rett..[8|] Om jeg kjører i 90 i 80 grensa burde jeg virkelig skamme meg..[8|] Fysjom.. Burde ikke hatt barn så uansvarlig.. [8|]Og forresten så mente jeg ikke bare inne på april...! Mente over hele bv.. [;)]

kjører omtrent som før, men er nok ikke fullt så hard på gasspedalen og hakket nøyere på å overholde vikeplikten fra høyre siden vesla sitter på den siden...

ORIGINAL: MiniMoi

Kjører penere enn før ja, men fortsatt litt over fartsgrensa enkelte steder.. Sjeldent mer enn 10 over.. ALDRI mer enn 20 over..

stemmer på meg og [:)]

Her kjører ikke jeg, men sambo !

Før kjørte han gris, men etter vi fikk Isak kjører han skikkelig !

Før hadde han kun meg å seg selv å tenke på...Nå har vi faktisk en liten en også ! [:)]

Back
Topp