Farskapstest....

Unødvendig av dem....!
Høres ut som mora blande sæ litt...ehhh eller MYE....[:'(]

Håpe du slepp mye "trøbbel" fra dem,
som om du ikke hadde nåkk liksom!

Uff....Klemme!

Kathrine

Hei!
Jeg vet om ei jente herfra som ikke visste hvem faren var. Men hun fikk vite det bare noen dager etter fødselen, så der gikk det fort.
5 dager etter fødselen stod hun, babyen og den "heldige faren" avbildet i lokalavisa..

Ønsker deg masse lykke til iallefall!! [:)]

Mannfolk[:'(][:@]

Jeg ville bare ønske deg lykke til jeg - la denne dusten ordne prøvene selv (jeg forstår selvsagt at du vil vite hvordan ting foregår selv også) og prøv å ikke bekymre deg. Jeg synes forresten at meldingen fra svigermoren din ikke hørtes vondt ment ut jeg - jeg tenkte at hun mente at du ikke ksulle stresse i din tilstand eller noe sånt...

Lykke til i alle fall!!

http://www.mvgenetix.de/papaveris.no/

Her har du en link som det står riser å slike ting på.

Du skal virkelig ha lykke til. Det fortjener du. Satan for en j...l. Blir sint når jeg leser om det.

Men mld fra moren hans, virker som hun bare passer på deg. Hun venter jo tross alt et barnebarn. Så klart hun bryr seg da.

Trøsteklem til deg :)

ORIGINAL: lindaen

Æ starte opeln! E du klar?

Hahahaha[:D]
Plukk mæ bare opp me Fjellheisen du, så ska han få møte et par rasanes gravide tøttte!![8D
]

ORIGINAL: miri23

http://www.mvgenetix.de/papaveris.no/

Her har du en link som det står riser å slike ting på.

Du skal virkelig ha lykke til. Det fortjener du. Satan for en j...l. Blir sint når jeg leser om det.

Men mld fra moren hans, virker som hun bare passer på deg. Hun venter jo tross alt et barnebarn. Så klart hun bryr seg da.

Trøsteklem til deg :)

D der va vel sånn hjemmetest da, men takk!

Den der meldinga fra ho, kan være æ som bare overreagere, men hadde æ fått melding fra "svigerdattra" som venta barnebarnet ditt kor ho sa te dæ at sønn din ikkje ville snakke me ho, ville no æ ha svart tebake me noe om d? At ho sku snakke me han, eller om d hadde hendt nåkka??
Nei ikkje veit æ, hehe...

jeg har kommet til å blitt ganske forbanna...
hva er det slags tull...
ja isåfall la han betale[:@]
å for ett svar å få ifra mora hans[:'(]

finnes så jævlig mangefjerne mannfolk. Det som er typisk med sånne mannfolk er at de er noen jævla mamma dalter som altid går til mammaen sin når det er noe. Fy søren.

Back
Topp