Farskapstest....

~Alexandra~

Gift med forumet
Barnefaren og hele familien hans har plutseli slått sæ heilt vrang, og forlange DNA-test...
Arti.....
Noen som vet hvor lang tid d tar å få svar på en slik test?

Edit: Selvfølgeli etter at lillingen e født..

what??? hva er grunnen till det a?! har det klikka for dem eller? litt a non svigers å ha lissom... [&:]

Selvfølgeli må man vente te ungen e født...
Vi e ikkje sammen nei, har vi ikkje vært så lenge æ har visst at æ va gravid heller...
4 års forhold me MYE opp og nedturer, og seff va æ gravid når æ klarte å bryte ut for godt...
Men men!!!

Hvorfor de plutseli har funne ut d nei, ikkje godt å si.... Han har vel vært ute å slengt me leppa som vanli, alle guttevenna æ nån gang har hatt har æ hatt et forhold me i følge han...

ORIGINAL: EmmaT

Da får han enten betale for privat test for sine egne penger, eller så må dere ta det gjennom trygdekontoret. Da tar det 12 uker [:)] Privat mye fortere etter som jeg forstår ..

Dæven, da ska han bare få betale den privat!!!!
Æ e så ferdi me å være snill no som kan bli!!!![:@]

Er best og ta en slik test når barnet er født. Og da tar det 3 uker til du får svaret..

Tar de ikke det på sykehuset når barne kommer ut???

lykke til da[:D] håper det ordner seg... alltid det for snille jenter[:D][:D]

ORIGINAL: Miluna

what??? hva er grunnen till det a?! har det klikka for dem eller? litt a non svigers å ha lissom... [&:]

Mora hans ringe eller sende mæ SMS i ny og ne, igår fikk æ en kor ho lurte på korsen d gikk me mæ, å æ svarte før første gang som sant va, at bortsett fra at sønn hennes ikkje ville ha nåkka me mæ å gjøre plutseli, så va æ i allefall frisk, og sku sånn sett ikkje klage..
Svaret æ fikk va "Pass godt på dæ sjøl når du e i den her vanskelige situasjon."

KA E D FOR SLAGS SVAR?????

Ja må bare be han ta den privat[;)] Koster en del peng da tror jeg[:D]
Oxo går det fortere da oxo. Gjennom trygdekontoret er det masse papir arbeid først..

var på svangerskaps kurs i dag, da kom dette temaet opp... d tar ca en mnd fikk vi vite...

Ja, æ må bare finne ut av d her så fort som muli....
Orke snart ikkje mere bullshit fra de.....

Ska ta å høre først, så æ veit litt meir, så får han bare styre me d sjøll....
E som sagt han som ska ha d dokumentert....
Æ har NULL å frykte....

Skjønner godt at du er forbanna!!! Hadde det på samme måte med faren til eldste jenta... Gjorde det slutt for så å finne ut at jeg var gravid... Hadde endel guttevenner jeg og,så dermed tenkte han sitt.. Tørte jo seff ikke si det til meg selv, så mora ringte... Var så forb.. Tok nå den testen da og fikk svar tre mnd etter... Han nekta å ta kontakt eller se ho før svaret kom.. Det holdt på å rable for meg. Han bor i Halden og jeg i Kristiansand, så det var jo ikke så stor sjanse for å støte på han heller... Han traff ho første gang når ho var 8mnd... De har et greit forhold nå heldigvis

E et evig styr me fyren, og verre ska d vel bli.....
Jaja, har valgt d sjøll da, og burde vel ha skjønt korsen ting kom te å bli, men man håpe liksom i d lengste at han ska forandre sæ, men nei.....

jeg fekk plutselig vite at jeg hadde en halvsøster og jeg forlangte av pappa at det blei tatt en dna test for at vi skulle vere helt sikker og det tok dei haukelandsykehus og prøvene blei sendt te oslo og det tok ca tre uker så fekk vi brev i posten.
og det kosta ca 3400 vist ikke jeg husker helt feil og dette er to år siden nå.

du får ha kjempe masse lykke til iallefall.

DUST!!!!!!!![:@]
han sku fader mæ ha hatt sæ en stor smekk på s....[:@][:@]

Back
Topp