Farskapstest...

~Alexandra~

Gift med forumet
Barnefaren og hele familien hans har plutseli slått sæ heilt på bakbeinan, og forlange DNA-test...
Noen som vet hvor lang tid d tar å få svar på en slik test?

HUH????men ialledager da...tror det tar opp til 3 uker...men det må vel gjøres da barnet er født[&:]

Som jeg svarte deg inne et annet sted her, så kjenner jeg ei som fikk resultatet bare noen dager etter fødselen.
Jeg kan prøve å spore opp litt hvor/hvem som tok testen..

De hadde visst tatt den på sykehuset, men den var ikke 100% sikker. Og da er man vel like langt egentlig.. [8|]

ORIGINAL: SOLsikke24

hørte noen som sa man kan teste før barnet er født. Kan det være noen andre som er faren?

Kan ikkje være noen andre nei....

huff for en kjiip situasjon.....!!! ikke noe gøy, hadde blitt rasende j....lykke til=)

ei vennine av meg fikk ikke svar før etter 3 mnd.. så sikkert veldig opp og ned.. eksen min å vil ha en slik test så skal la han få be om det da må han nemlig betale.. [:D] litt ondskapsfull kan jeg være å når han skal være det.. fins ikke tvil om at barnet er hans...
lykke til..

TUSEN TAKK for et veldi fint svar fra dæ!!!![:)]

ORIGINAL: cerraliz

Hei Alexandra
det er mulihet å ta dna test fra fosteret men det er ikke blitt så mye forsket på derfor er det ingen som anbefaler det og man er ikke sikre på om prøvene kan være politelige
Da jeg ble født i 84 nektet faren min på at han var min far og krevde dna- test dermed hvar det han som måtte betale alt, men det var en stor påkjennelse for min mor for det ble mye frem og til bake i rettsystemet
håper tilg går litt lettere for deg
hvis du er sikker på at han er faren så er saken klar
lan han kjøre de veier han vil for å prøve å motbevise, det er bare ham selv det går utover.
men prøv å tenk mest på deg selv og barnet i denne siuasjonen og støtt deg på de du kan og som du er trygg på
for dette kan bli veldig tøft men det kan også gå veldig godt, med rask tilbakemelding
håper å høre fra deg hvordan det går
ønsker deg all lykke videre i svangerskapet
slapp av og nyt tiden, du får den ikke tilbake
klemz[;)]

et er risikofylt å ta en slik test før barnet er født. den kan tas etter barnet er 5 uker. og det tar vel en uke å få svar

Back
Topp