Farsdagsskravla

Skrållan

Forumet er livet
Her er vi oppe alle fire, sambo var den som våkna først i dag, så her i huset skulle ikke faren få sove ut på farsdag, hehe. Jeg skal i gang og bake farsdagskake nå, gadd ikke det i går kveld etter jobb.
Blir kaffeslabberas med dem oppe etterhvert i dag, det blir koselig! [:)] Sambo skal ut og sykle mens Tobias sover, vi skal spise julepølse til middag, håper å få skvisa inn et besøk hos min pappa, og i kveld skal jeg på Zumba! [:)] Det var dagen vår i en oppsummering, hehe.

Ha en fin søndag store og små! [:)]

God dagen[;)]
Her overaska vi mannen med pakke på sengen, han fikk ullundertøy med oss i gave[;)] så spiste vi en god frokost,før vi reiste på hadeland glassverk for å se på pepperkakebyen mikael hadde laget i bhg[:D]Stolt jeg, de er så flinke...

Nå er vi hjemme igjen,og slapper av..
i kveld blir det gryterett og nan brød til middag[:)]Ha en fin dag alle sammen...

Haha, jeg leste fredagsskravla jeg, og tenkte at nå Skrållan, nå er du trøtt [;)]
Hadde en fin dag med aking, julenek og utendørs juletrebelysnings handling, gravbesøk, og middag- og kaffe-spising og drikking hos foreldrene mine. En finfin dag [:)]

ORIGINAL: Kvitre

Haha, jeg leste fredagsskravla jeg, og tenkte at nå Skrållan, nå er du trøtt [;)]
Hadde en fin dag med aking, julenek og utendørs juletrebelysnings handling, gravbesøk, og middag- og kaffe-spising og drikking hos foreldrene mine. En finfin dag [:)]

Du har rett i det da, jeg VAR unormalt trøtt i går [;)] Men jeg visste hvilken dag det var for det, haha! [:D]

Back
Topp