Farsdagspresang!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Hva kjøper dere til farsdagen? Her har mannen farsdag for aller første gang, og her får han en mummikopp med mummipappa på av nurket. Så lager jeg en god frokost. Så skal vi til mine foreldre på ettermiddagen, så da skal jeg bake en kake til både han og min far :)

Aner ikke enda.. Må vel dra å finne noe en dag. Han har jo nettopp hatt bursdag, så fikk jo det han trengte da. Jeg skal på aftenvakt, så blir ikke gjort så allverdens ut av dagen..

Jeg har faktisk allerede gitt den idag jeg:p vi skal være bortreist på besøk hele neste helg. Jeg kjøpte en Georg Jensen saltskål:D han er veldig glad i det merke:)

Ingenting! Han har bursdag på mandag og det var vanskelig nok å finne en gave til da.
Tviler på at han forventer noe heller, han mener det bare er et salgstriks for handelstanden.

Nei, syns at ungene kan gi noe når de er store nok om de vil. ;)

Får en kopp hvor det står "verdens beste pappa" og et kort :)

Stod å handlet julegaver så så jeg et hjerte med "pappa er sønnens helt og datterens første kjærlighet" eller noe sånt, så kjøpte det. Så tegner eldste en tegning :)

Jeg har faktisk allerede gitt den idag jeg:p vi skal være bortreist på besøk hele neste helg. Jeg kjøpte en Georg Jensen saltskål:D han er veldig glad i det merke:)

Elskar Georg Jensen ❤️

Jeg baker en kake også kjøper jeg blomster :)

Har akkurat bestilt bordkalender med bilder av lillegutt. Han har ønsket seg det til kontorpulten sin. Så får han masse kos og frokost på sengen. Syns han fortjener litt ekstra oppmerksomhet fordi han er en helt utrolig far.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Han skal få noen trådløse øretelefoner, ikke fordi det er farsdag egentlig. Hadde tenkt til å kjøpe de uansett. Han har løpt 3 ganger i uka siden juli og nå synes jeg han fortjener en "premie". Han har alltid hatet å trene.

Kaffe på senga får han hver helg.
Vi har alltid feiret farsdag hjemme, ikke med store gaver. Som regel kaffe, frokost og sjokolade. Var så stas å gi frokost på senga da jeg lita...

Får en t-skjorte med daddy since 2014 på :)

Har kjøpt sånn jeg også. Har også kjøpt til tante, onkel, bestemor og bestefar, slik at vesla skal gi de bort til jul.

Har akkurat bestilt bordkalender med bilder av lillegutt. Han har ønsket seg det til kontorpulten sin. Så får han masse kos og frokost på sengen. Syns han fortjener litt ekstra oppmerksomhet fordi han er en helt utrolig far.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Hvor har du kjøpt sånn bordkalender? :) Kanskje det kunne vært en fin liten ekstragave til jul :)

Back
Topp