Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så stas!! Det blir så fintHar skrevet kort til mannen med ultralyd-bilde: I år feirer jeg inni mammas mage, men neste år skal jeg feire med deg pappa!
KoseligJeg og har tenkt å avsløre babynyheten nå i dag Stas at vi er flere Skal i gang å mekke kake og frokost nå
skjønner godt at du fortalte det med en gang. Jeg har virkelig slitt med å holde det hemmelig, så derfor har det blitt noen hint om at jeg kjenner symptomer og så har jeg sagt at jeg har en god følelse denne gangen men han ble likevel superglad og overrasket når jeg avslørte det i dag tidlig!Åå, nå gleder jeg meg til å høre om farsdagsoverraskelsene deres i morgen, @Heidetermeg og @Jordbæra !
Mannen vet det allerede (ivf her også). Jeg fortalte ham om svakt positive tester allerede før blodprøven, og så måtte jeg ringe ham den dagen jeg fikk svar Klarte ikke la være, men nå angrer jeg nesten, for det hadde jo vært så sykt perfekt å si det til ham på farsdagen!
så koselig! Beste starten på dagenJeg og har tenkt å avsløre babynyheten nå i dag Stas at vi er flere Skal i gang å mekke kake og frokost nå
Spennende! Håper du får sterkere test og at dere kan feire sammen i kveldSå spennende med dere som skal fortelle i dag
Jeg skal ta en ny test senere i dag for å se om den er sterkere .
Så mulig jeg får gitt den til samboeren i kveld når barna er lagt , eller i morgen etter han har levert barna på skole og barnehage
SÅ koselig altså!! Fortell, sa du noe spesielt når du ga han pakken? Skjønte han det med en gang, når han så testen?skjønner godt at du fortalte det med en gang. Jeg har virkelig slitt med å holde det hemmelig, så derfor har det blitt noen hint om at jeg kjenner symptomer og så har jeg sagt at jeg har en god følelse denne gangen men han ble likevel superglad og overrasket når jeg avslørte det i dag tidlig!
så koselig! Beste starten på dagen
Spennende! Håper du får sterkere test og at dere kan feire sammen i kveld
Her ble mannen naturligvis overlykkelig! Så nå lever vi i lykkerus begge to.
ååh Så utrolig hyggelig! Blir helt rørt jeg!Han ble stille noen sekunder for å si det slik. Tror han aldri hadde sett for seg at jeg hadde pakket den inn. Og ble sjeleglad når han forstod at det var en positiv test han hadde i hendene! Skrev et lite kort som var signert «frøet i magen» så nå håper vi sterkt at gleden holder seg frem til sommeren!
ååh Så utrolig hyggelig! Blir helt rørt jeg!
Jeg la en digital og en vanlig test oppi koppen sammen med en pakke med smokker. Han skjønte ikke mye, trodde det var utstyr til kontoret før han faktisk så at det var tester og at det sto "Gravid" på den ene Så ble han stille litt, klemmer meg lenge og sier "dette blir bra!" Så kommer 4- åringen brasende og vil at pappa skal åpne opp esken med pappa-muffinsen vi kjøpte hos bakeren i går
Og, bare for å si det.. hadde aldri trodd det skulle være så stress å ta tester, men med en liten gutt som vil være med på alt, er det overraskende vanskelig og få tisset i fred
Haha ja, her har vi en 1 åring som flere ganger har vært på vei til å ødelegge overraskelsen fordi han hamrer på døra midt under testinga!@Heidetermeg og @Jordbæra - så utrolig koselig å få oppdatering Det hørtes ut som det ble veldig fine øyeblikk!!
Kjenner til den der med alenetid på do, min står og banker på døra hvis den er lukka. Er det åpent, står han omtrent oppi buksa mi. Nå har han begynt å rope entusiastisk "MAMMA TISSE!!" også
Mannnen sa her i sted at han først trodde jeg kom med en temperaturmåler når han fikk gravidtesten