Farsdagsoverraskelse

Heidetermeg

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Julibarna2024☀️
Hvor lenge viser den digitale testen til clearblue «gravid»?
Har klart å holde at jeg er gravid hemmelig hele uka, slik at jeg kan overraske mannen på farsdagen ❤️ tenkte å bruke en digital test i morgen og pakke den inn, men må være sikker på at jeg ikke pakker den inn for tidlig i tilfelle det plutselig forsvinner .
 
Lurte på akkurat det samme selv! Tenk det er en perfekt start på farsdagen :happy:
Absolutt! Han vet jeg har testdag den dagen da, så en superoverraskelse blir det ikke, men uansett en stor glede å kunne dele med han, og litt ekstra spesielt en slik dag ❤️
 
Absolutt! Han vet jeg har testdag den dagen da, så en superoverraskelse blir det ikke, men uansett en stor glede å kunne dele med han, og litt ekstra spesielt en slik dag ❤️
Kjempe stas! Jeg har testdag på Riksen på mandag, men det er 16 dpo. Har gått gjennom ivf behandling, er derfor det skal tas blodprøve på mandag. Han har ikke spurt noe om jeg har testet enda, så mulig han går og håper på at han får vite noe i morgen xsmile5 Jeg er så spent!
 
Kjempe stas! Jeg har testdag på Riksen på mandag, men det er 16 dpo. Har gått gjennom ivf behandling, er derfor det skal tas blodprøve på mandag. Han har ikke spurt noe om jeg har testet enda, så mulig han går og håper på at han får vite noe i morgen xsmile5 Jeg er så spent!
Spennende❤️ han blir nok veeldig glad!
Ivf her også, men er på St Olavs, og der brukes det bare graviditetstest på testdagen☺️
Når jeg var gravid for to år siden fikk han også vite det på farsdagen, så det er stas å få gjøre det igjen nå!
 
Spennende❤️ han blir nok veeldig glad!
Ivf her også, men er på St Olavs, og der brukes det bare graviditetstest på testdagen☺️
Når jeg var gravid for to år siden fikk han også vite det på farsdagen, så det er stas å få gjøre det igjen nå!
Det er jo bare helt perfekt :love017 Du får si i fra hvordan det går!
Når har du termin? 22.?
 
Det er jo bare helt perfekt :love017 Du får si i fra hvordan det går!
Når har du termin? 22.?
Står litt forskjellig i ulike apper, men 19. juli i følge nørs-appen ❤️ hva med deg?
Du må oppdater hvordan det gikk med din overraskelse også!
 
Hva slags app er det? Har satt i gang de samme som jeg brukte sist, men er sikkert masse nytt siden da :p Har termin 23., men får se på ultralydkontrollen hva det ender på :happy: Må bare få graviditeten bekreftet fra Riksen på mandag før jeg får dato til ultralyd. Mener det var i uke 6 sist :)
 
Hva slags app er det? Har satt i gang de samme som jeg brukte sist, men er sikkert masse nytt siden da :p Har termin 23., men får se på ultralydkontrollen hva det ender på :happy: Må bare få graviditeten bekreftet fra Riksen på mandag før jeg får dato til ultralyd. Mener det var i uke 6 sist :)
En norsk(tror jeg) helseapp som tidligere het helseoversikt. Synes den har mye bra, men er en av mange gravidapper jeg bruker, hehe

Ånei! Nå fikk jeg melding fra mannen som er i utdrikningslag at han vil jeg skal teste i kveld! Lurer på om jeg må si at jeg vil teste på morgenurin:p
 
Åå, jeg er også gravid med ivf baby! Har testdag i dag, men har testa positivt siden forrige tirsdag, så her fikk mannen vite det forrige onsdag :) har kjøpt en kopp med «verdens beste pappa» som jeg tenkte å gi han i morgen da
 
Åå, jeg er også gravid med ivf baby! Har testdag i dag, men har testa positivt siden forrige tirsdag, så her fikk mannen vite det forrige onsdag :) har kjøpt en kopp med «verdens beste pappa» som jeg tenkte å gi han i morgen da
Åå det blir koselig ❤️
 
Åå, jeg er også gravid med ivf baby! Har testdag i dag, men har testa positivt siden forrige tirsdag, så her fikk mannen vite det forrige onsdag :) har kjøpt en kopp med «verdens beste pappa» som jeg tenkte å gi han i morgen da
Kjempe gøy! Gratulerer!
Har kjøpt en kopp jeg og, han er veldig fæl på denne pappahumoren, så jeg kjøpte en kopp det står "Pappa, du har alltid vært som en far for meg" på :knegg: Legger den digitale oppi der!


Fikk du noe svar @Heidetermeg ?
 
Kjempe gøy! Gratulerer!
Har kjøpt en kopp jeg og, han er veldig fæl på denne pappahumoren, så jeg kjøpte en kopp det står "Pappa, du har alltid vært som en far for meg" på :knegg: Legger den digitale oppi der!


Fikk du noe svar @Heidetermeg ?
Gleder meg til å følge dere begge her inne @Arik17 og @Jordbæra ❤️

Fikk svar nå og han sa jeg skulle gjøre det som føltes rett ❤️
 
Back
Topp