Farsdagsgave

Jeg tenker å gi pappen en liten oppmerksomhet. Han er veldig glad i god kaffe for eksempel :) er så mye fokus på graviditeten og mamma, så jeg syns det er fint å fokusere litt på ham også <3

Har kjøpt elektrisk tannkost til han, han ønsket seg det til jul av ungene sa han her om dagen. Men tenkte han kunne få det nå til bonusfarsdags gave siden han er en super bonus pappa for mine to, og vært så snill å hjulpet meg den siste tiden [emoji173]️ Så blir han jo pappa selv innen to uker [emoji7]

Venter til neste år :) han fikk gave fra det ufødte barnet til bursdagen sin, så tenker det holder :)

Jeg har kjøpt en liten gave med kort til mannen fra lille i magen :) Han har stått på og gjort så mye for meg i svangerskapet så jeg synes han fortjener en liten oppmerksomhet, og det er jo faktisk bare noen uker til han blir pappa. Uansett om noe skulle skje så vil han alltid være pappa og ha et barn.

Når vi ventet vår første (på omtrent samme tiden som nå) så hadde pappaen akkurat tatt lappen også, så han fikk en litt dyr gave. Kjøpte en sølvring som han seinere fikk inngravert navnet og fødselsdatoen til sønnen vår på. Og selvfølgelig et lite kort fra gutten hvor det sto at han gledet seg til å møte pappaen sin [emoji173]️
Denne gangen får han en nøkkelring hvor det står «Pappa, du er vår superhelt! Elsker deg. + navnene på begge barna :) Så får nok gutten på snart to år tegne et kort til han :)
Vi skal på middagsbesøk til min pappa på søndag, så det blir muligens en kake da [emoji28]

Har ikke kjøpt noe, men tenker han skal få en litt forsinket en når babyen er ute. Har lyst til å kjøpe enten noe ingravert eller med bilde av babyen på, og det må vente til babyen er ute :) Men tenker kanskje bake noe eller lage frokost på senga som en liten oppmerksomhet da :)

Blir nok frokost på sengen her, et lite kort og muligens en liten gave. Synes det er så koselig å gjøre stas på andre selv om jeg ikke er noe flink til å bli gjort stas på selv

Kanskje jeg skal invitere min pappa + samboer på kake hos oss, må bare finne ut hva jeg klarer å lage :hilarious:

Her får han frokost på sengen, kort og tegning fra hun eldste og en liten oppmerksomhet fra barna og meg.

Mannen fikk "snart-far dag" frokost på senga og favoritt sjokoladen hans i gave :) syns virkelig han fortjener å bli satt pris på, så mye som han har gjort med oppussing og jobbet overtid i det siste.

Back
Topp