Farsdagsgave

Julifrøken87

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Julegavene 2019
Hva gir dere? Lyst til å gi noe spesielt siden det er hans første. Men klarer ikke komme på noe. :D

Hvordan markerer dere ellers dagen? Tenker å lage frokost, bake eller kjøpe en god kake og ordne noe godt til middag.

Hva gir dere? Lyst til å gi noe spesielt siden det er hans første. Men klarer ikke komme på noe. :D

Hvordan markerer dere ellers dagen? Tenker å lage frokost, bake eller kjøpe en god kake og ordne noe godt til middag.
Jeg bestilte en kopp fra eurofoto med bilde av mini og "verdens beste pappa" :p tenkte å lage frokost på sengen og kanskje bake en sjokoladekake :-)

Skal gi hjemmelagde mislykkede badebomber:D han skal nok jobbe. lage noe godt eller kjøpe godteri:)

Jeg fikk babyen til å male med fingermaling på et ark i dag. Ganske abstrakt maleri kan man si. :p Utrolig nok prøvde hun ikke å spise på hånda si, som hun ellers elsker å gjøre. Tror faren hennes blir veldig glad for kunstverket. Tenker at jeg også skriver et lite kort til han, hvor jeg sier at jeg sannsynligvis snakker på babyens vegne når jeg sier at (masse komplimenter om hvor god far han er). Blir nok ikke noe frokost på senga, siden han alltid står opp før meg om morgenen. :)

Jeg har kjøpt en pen genser, siden han trenger det. Ungene skal lage kort. Vi pleier å lage en god frokost. Eggerøre med spekemat. Av og til kake, men ikke i år.

Har har fått tak i kort til et spill han spiller. Han kom seg ikke til byn før jobb og regner med de er utsolgt når han får tid, så håper han blir fornøyd :)
Han skal jobbe senvakt så tenkte la han sobe ut og så litt kos med ungene på formiddagen :-) så drar jeg og ungene til min pappa på middag.

Jeg skulle gjerne gitt en gave, men er så vanskelig å finne på noe til noen som ikke trenger noe :P kort har jeg kjøpt da :)

Kopp med "Verdens beste pappa", bestilt et bilde av han og mini, et par skinnhansker + godteri :-)

Jeg skulle gjerne gitt en gave, men er så vanskelig å finne på noe til noen som ikke trenger noe :p kort har jeg kjøpt da :)
god mat? pappaer trenger energi de og ;)

Ikke noe -eller jeg sendte han og unga ut av huset og ba de kommer tilbake om 3 timer.

Her fikk han ny tlf, mest fordi det irriterar meg grenselaust at eg ikkje får tak i han på det vraket han har no;)
Fikk det i samla jul og farsdagsgave.
I tillegg fekk han god frokost, biff til middag og kake:)
Trur han var veldig fornøyd:D

Back
Topp