Farsdagsgave

*Hope*

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Det nærmer seg farsdag, og jeg har lyst å gi mannen min noe fint fra mini. Men aner ikke hva! Noen forslag?
Han er borte på jobb man-fre stort sett hver uke, lengter etter oss, så tenker kanskje noe han kan ta med seg som gjør savnet lettere? Men hva? Eller noe annet personlig? Mini skal forøvrig døpes på farsdagen :)

Jeg har laget den obligatoriske "verdens beste pappa" koppen på fotoknudsen. Pynta med et stort og tre små bilder. Kosta kun 69kr da jeg gjorde det :)

Jeg har laget den obligatoriske "verdens beste pappa" koppen på fotoknudsen. Pynta med et stort og tre små bilder. Kosta kun 69kr da jeg gjorde det :)
Jeg lurte på det faktisk, men så bruker han aldri kopp heller. Drikker ikke kaffe eller annen varm drikke..

Babyen her skal få kjøpe noe i "verdens beste pappa"-stilen. Kopp, t-skjorte, deksel til kindle eller noe slikt, har ikke bestemt meg. De store barna får kjøpe omtrent hva de vil. (Sannsynligvis godteri eller klær i litt for kraftige farger. :p )

Kanskje ikke så mye et tips da!
Men jeg har en kar som har godt med muskler og et svært svakt hjerte for den nye lille jenta si, gruer seg allerede til tenårene! Haha
Så jeg har et litt morsomt, gammelt bilde av han der han flexer musklene sine med et litt "skummelt" ansiktsutrykk. Dette bildet skal jeg printe på en body til lillemor gjennom www.spreadshirt.no, med teksten "Pass opp! Dette er min pappa" eller noe. Inspirert av dette morsomme bildet! ImageUploadedByBV Forum1444500254.172411.jpg

Så blir det en flaske favorittwhiskey, og en frokost på senga :)

Men jeg har en kar som har godt med muskler og et svært svakt hjerte for den nye lille jenta si, gruer seg allerede til tenårene! Haha
Så jeg har et litt morsomt, gammelt bilde av han der han flexer musklene sine med et litt "skummelt" ansiktsutrykk. Dette bildet skal jeg printe på en body til lillemor gjennom www.spreadshirt.no, med teksten "Pass opp! Dette er min pappa" eller noe. Inspirert av dette morsomme bildet! Vis vedlegget 140436

Så fett! Det passa perfekt til mannen min og :-D

Mannen ønsker seg Fifa 16 til PS.. men jeg lurer på når han skal få tid til å spille. :p Blir også en kopp eller no med "hverdagshelten min" og et bilde av snuppa. Så får jeg vurdere om han får spillet eller en massasjetime fra stedattera mi.

Så jeg har et litt morsomt, gammelt bilde av han der han flexer musklene sine med et litt "skummelt" ansiktsutrykk. Dette bildet skal jeg printe på en body til lillemor gjennom www.spreadshirt.no, med teksten "Pass opp! Dette er min pappa" eller noe. Inspirert av dette morsomme bildet! Vis vedlegget 140436

Så utrolig morsomt! :)

Back
Topp