Farsdagsgave?

Jeg og guttaboys har vært å kjøpt nytt badehåndkle til han siden han insisterte på å bruke noen gamle stygge som absolutt ikke matchet badet (jeg er håpløs ja). Så har vi kjøpt kort, skal lage frokost og muffins og håndavtrykk med tilhørende dikt. Storebror gleder seg masse og skulle ønske det var i morgen (mest pga. muffinsene da....)
Hahaha, da skulle du sett håndklene våre! Det er et sammensurium av gamle og nye, noen er fra da jeg var barn til og med. Tok de da jeg flyttet hjemmefra. Men de synes jo aldri, ligger inni skapet.
 
Hahaha, da skulle du sett håndklene våre! Det er et sammensurium av gamle og nye, noen er fra da jeg var barn til og med. Tok de da jeg flyttet hjemmefra. Men de synes jo aldri, ligger inni skapet.
Haha, vi har også mange forskjellige men jeg snek dem vekk da vi flytta og la dem innerst i et skap (til en passende anledning, gjester). Så nå har vi kun de matchende håndklene i skapet på badet og hengende oppe. Han etterlyste favoritthåndkleet her om dagen, så jeg kom frem til at han fikk få ett nytt matchende ett i stedet. Haha. Nå overtar jeg hele tråden med galskapen min her;)
 
Guttene har laget kort i bhg/på skolen, og så har jeg kjøpt et kort fra meg og lillemor pluss favorittsjokoladene hans (M og marsipanpølser) og ei fin lue som blir fra oss alle sammen. Skal feire i kveld, for han er borte på jobb fra 06.00 til 19.30 både i dag og i morgen, og da er det bedre at guttene får være oppe litt lenger og feire i dag enn kvelden før skole/bhg. Skal prøve å få laget en sjokoladekake også
 
Hehe, jeg tok å kasta/gav til fretex ALLE håndklene vi hadde for noen år siden. Var et virrvarr av alt mulig rart som vi begge hadde med oss når vi flytta sammen. Så ønska vi oss nye håndkler til jul. Så nå har vi bare hvite/lyse håndklær. Så mye lettere å vaske de også, så slipper man å få grå/lyseblå/lyserosa håndklær :p
 
Fikk ikke tid til å leite etter kopp etter jobb i dag. Så da blir det bare frokost på senga med to fint innpakka boxershortser.
Han ropte på meg i dag tidlig og lurte på om jeg viste hvilken dag det var i morga, han hadde lest en annonse på facebooken sin at det var farsdag.
Gleda seg da, siden det er hans første. Men hadde jo vert ekstra gøy vist han ikke hadde funnet ut at det var farsdag før han fikk frokost på senga da :p
 
Vi må ta det neste søndag, for mannen stakk av med bankkortet mitt i dag. Så da var det ikke så lett å få shoppa noe, haha.

Skal fortsatt bake boller i morgen da :)
 
Jeg baker kanelboller idag:) Sambo er veldig glad i hvetebakst. Ble ikke noe kaffe på senga, han fikk stå opp tidlig med baby mens jeg fikk sove lenger;) Men han gjorde det samme igår.
Tok en telefon og gratulerte min egen far også.
 
Her ble det en kopp og en tegning fra mini og vafler:) fornøyd pappa!
 
Back
Topp